Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Plan the project
- Define the scope of the project in collaboration with Sponsor and PMD Director
- Create a detailed work plan which identifies and sequences the activities needed to successfully complete the project
- Determine the resources (time, money, equipment, etc) required to complete the project
- Develop a schedule for project completion that effectively allocates the resources to the activities
- Review the project schedule with Project review Committee; revise the schedule as required
- Together with Sponsor and PMD Head determine the objectives and measures upon which the project will be evaluated at its completion
Staff the project
- In consultation with the appropriate manager, recruit, interview and select staff with appropriate skills for the project activities
Implement the project
- Execute the project according to the project plan
- Conduct project documentation according to Project Management standards
- Monitor the progress of the project and make adjustments as necessary to ensure the successful completion of the project
- Review the quality of the work completed with the project team on a regular basis to ensure that it meets the project standards
Control the project
- Prepare reports on the project for management
- Communicate with sponsor and customers to keep them informed on project progress
- Monitor and approve all budgeted project expenditures
- Monitor cash flow projections and report actual cash flow and variance to Project Review Committee on a regular basis (monthly/bimonthly)
Evaluate the project
- Ensure that the project deliverables are on time, within budget and at the required level of quality
- Evaluate the outcomes of the project as established during the planning phase
Yêu Cầu Công Việc
- Min. 2 year of working experience in finance (banking, insurance, investment, etc.) sphere
- Min. 2 year of experience in managing projects
- Good understanding of technical areas/ operations of finance industry
- Computer Skills : skills in Microsoft Office applications (Powerpoint, Project)
- Good management; communication by English and presentation skill
- Problem solving and negotiable skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tín Nha là nhà cung cấp chuyên nhập khẩu và phân phối độc quyền các sản phẩm, vật tư, dụng cụ, thiết bị chuyên ngành nha khoa như: Implant, nội nha, chỉnh nha, chăm sóc sức khỏe răng miệng,… Thành lập từ 2010 với trụ sở đặt tại Hồ Chí Minh. Sau 12 năm xây dựng và phát triển, Tín Nha mở rộng chi nhánh ra khu vực Hà Nội và Đà Nẵng
Trong quá trình hoạt động và phát triển, Tín Nha đã và đang hợp tác độc quyền với các đối tác quốc tế lớn, có tên tuổi trong ngành như: Megagen( công ty implant lớn thứ 3 Hàn Quốc), Tioss … Bên cạnh đó, Tín Nha tổ chức nhiều buổi hội thảo, lớp thực hành, khóa học chuyên sâu được dẫn dắt bởi các giáo sư, tiến sĩ đầu ngành, giúp quý bác sĩ có thế tiếp cận với những công nghệ tiên tiến, hiện