Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Support the leaders to implement reports, analysis; manage sales effiency according to business strategy Private segments
- Support Private Hub and RM Private in sales promotion programs and activities
- Make daily, weekly, monthly reports to track business results and timely manage volatility. Support and track business results / plans for each RM / Private Hub / Business Unit supporting Private Customer service
- Implement business policies/directions for sales staff, coordinate with relevant departments to come up with an effective set of sales targets / KPI/incentive policies
- Support analysis of customer habits and number of products used/currently used, AuM, sales of products, services, portfolio of customers' assets and liabilities per each customer/ according to the customer portfolio managed by each RM... to support in-depth consulting services and exploit sales opportunities
- Develop & execute learning & development programs for Private sales force and different channels
- Support in tracking key products from time to time: support process and issues related to some strategic products.
Yêu Cầu Công Việc
1. Trình độ Học vấn/ Educational Qualifications
- University degree or higher in one of the followings: Banking, finance, business administration, investment, insurance.
2. Các Kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
- Experience in macro, micro analysis, business planning.
3. Kiến thức/ Chuyên môn có liên Quan/ Relevant Knowledge/ Expertise
- Knowledgeable about products and services for priority customers, elite customers (individuals), especially deposits, investment, insurance, credit cards, loans
- Specialization in intensive report analysis.
4. Các Kỹ Năng/ Skills
- Good skills in data management and analysis in excel, CRM, SQM, Corebanking, ..., presentation and good at Word, Power point
- Job management, sales support management.
5. Các năng lực cần có/ Required Competencies
- Professional and specialized
- Good teamwork
QUYỀN LỢI
- Attractive income and competitive performance-based salary and bonus.
- Bonuses for holidays and Tet (according to the bank's policy at each period).
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Attractive leave policy based on job level, including summer vacation.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH MTV Viễn Thông Quốc Tế FPT (FPT Telecom International) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ Viễn thông hàng đầu Việt Nam.
Với hơn 10 năm kinh nghiệm, FPT Telecom International không ngừng mang đến các sản phẩm, dịch vụ đổi mới, nắm bắt sự thay đổi trong cách thức giao tiếp, làm việc của con người và các tổ chức trong thời đại kỹ thuật số đang phát triển rất nhanh.
Tại FPT Telecom International, chúng tôi luôn nỗ lực làm việc để gia tăng giá trị và nâng cao sức mạnh thương hiệu. Bằng quá trình hợp tác cùng rất nhiều đối tác, quy mô công ty, năng lực tiếp cận khách hàng và kinh nghiệm hoạt động sâu rộng đã đưa chúng tôi trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực công nghệ điện tử viễn thông.
Review Viễn Thông Quốc Tế FPT
Sếp không có năng lực, các dự án làm cho có. Thưởng mỗi cuối năm, ngoài ra các ngày lễ không có gì, OT không lương. (rw)
Lương thưởng không có được mỗi tháng 13, sếp có rất nhiều quyền lực và khó tính (rw)
Công ty mang phong cách hơi nhà nước, ngày lễ không có thưởng, chi có bonus cuối năm. (rw)