Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
CÔNG TY TNHH NHÀ HÀNG KHÁCH SẠN ĐẠI VIỆT - THE RICE là hệ thống nhà hàng Sen - Lúa - Biển - Ốc - Cua - Nông Thôn Đại Việt tọa lạc tại cửa ngõ đường Bùi Viện, Quận 1 - một trong những con đường sôi động nhất tại Thành phố Hồ Chí Minh. Với không gian sang trọng, ấm cúng, đầy đủ tiện nghi, hệ thống nhà hàng Sen - Lúa - Biển - Ốc - Cua - Nông Thôn Đại Việt là nơi lý tưởng để bạn thưởng thức những món ăn hải sản tươi ngon, đặc trưng của vùng biển.
Các món hải sản thơm ngon, hấp dẫn như tôm hùm nướng bơ tỏi, cua đồng chiên me, bào ngư nướng mỡ hành, mực nướng muối ớt ... Ngoài ra, nhà hàng còn phục vụ nhiều món ăn Âu độc đáo.
Ngoài ra, hệ thống nhà hàng Sen - Lúa - Biển - Ốc - Cua - Nông Thôn Đại Việt còn cung cấp không gian riêng cho các sự kiện như tiệc, hội nghị, sinh nhật... Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp và nhiệt tình sẽ mang đến cho bạn những trải nghiệm tuyệt vời.
Nếu bạn đang tìm kiếm một nơi để thưởng thức những món ăn hải sản thơm ngon, độc đáo thì hệ thống nhà hàng Sen - Lúa - Biển - Ốc - Cua - Nông Thôn Đại Việt là sự lựa chọn tuyệt vời dành cho bạn.