Mô tả công việc
• Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
• Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.
• Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
• Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft - never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
• Excellent spoken English is a must.
• Excellent customer service skills
• Passion and desire to develop in the IT industry
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Khác
Competitive salary depending on experience
Full salary during the probationary period
For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
Working 5 days a week with 2 unfixed days
Công ty TNHH Nhân Sinh Phúc (gọi tắt là công ty NSP) được thành lập ngày 20 tháng 3 năm 1999, có trụ sở chính tại 124 Hồng Hà, Phường 2, quận Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh và các chi nhánh tại Hà Nội và Đà Nẵng, là nhà cung cấp chuyên nghiệp các sản phẩm cơ sở hạ tầng mạng CNTT cho trung tâm dữ liệu và tòa nhà thương mại. Công ty NSP hiện là nhà phân phối ủy quyền các sản phẩm hệ thống cáp mạng cấu trúc của CommScope (thương hiệu Systimax và Netconnect); thiết bị đo kiểm hệ thống cáp của Fluke Networks; hệ thống quản lý cơ sở hạ tầng trung tâm dữ liệu của Vertiv, thiết bị lưu điện (UPS) của Fredton; thiết bị in ấn nhãn và đánh dấu cáp của Brady. Ngoài ra, công ty NSP là chủ sở hữu thương hiệu Vietrack cùng nhà máy hiện đại chuyên sản xuất các sản phẩm tủ chứa, giá treo thiết bị mạng và máy chủ.