- Mainly responsible for selling MoMo’s consumer financial products (Ví Trả Sau, installment payment) to partners/ merchants
- Propose suitable MoMo Solution/ Campaign in order to increase revenue for both MoMo and partners/Merchants;
- Exellent in English to make presentation and to deliver partnership proposals (including pricing, payment solution, growth & promotion scheme, etc.) to meet or exceeds Merchant battle’s objectives.
- Plan or give advices to the team for the go-to-market plan & co-marketing plan with merchants to increase the user awareness, make sure merchants are well-prepared for MoMo user (POSM, Cashier/ Staff, etc.) aiming to boost the payment transaction & volume as targeted;
- Prepair report on account status, and prompt update on projects and contracts between MoMo and partners;
- Communicate clearly the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
- Commit to achieve KPIs set by company, Analyze sales and overall figures in order to come up with mutual best deals for both MoMo and partners/merchants;
- Follow up and coordinate across related teams
- 2-3 years experience in Topbrand Retail, especially in Business Development and Sale Skill
- Have knowledge and experience in selling consumer finance products (candidates from Kredivo, Homecredit, FE Credit, Fundiin are an advantage)
- Demonstrable ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level
- Proven ability to manage multiple projects at a time while paying strict attention to detail
- Excellent listening, negotiation and presentation skills
- Excellent Enghlish verbal and written communications skills
- BA/BS degree in Business Administration, Sales or relevant field
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng
Review NINJA VAN
Tôi rất thích thời gian ở đó nhưng không lý tưởng để ở lại quá lâu
Môi trường mở và thoải mái
Hoàn toàn không có OT. Mức lương tốt.