Mô tả công việc
Business Acceleration
Current customers:
• Better attract customers to become O- We Ambassadors
• Make sure the Plan is implemented properly (posters, water dispensers with logos following the budget allocated...)
• Growing existing customers in the HCM region: increasing market share and achieving sales targets. In charge of program "Water to Workers"
• Better engage our water retailers in our social mission and understand how they can help target vulnerable households
• Create orders: resolve Customer complaints (most of the time in english and french), handle logistics tasks, track quantities and inventory.
• Host gathering events to better engage customers as partners
New customers and development:
• Attract new customers in your area by approaching each company to ensure we cover every region comprehensively
• We need to look for foreign companies / clients (preferably French companies) or international schools. We must multiply 20 times the number of BTB customers by 2024 by mainly networking activities and sales force
Organize and manage work
• Track Social Impact measurement for most clients with Social Impact 3. Benchmark of the market
• Build and challenge Team monthly goals by exceeding in your channel
• Any other
• Communication & relationships: reporting information in Odoo, building good relationships Internal & external to maximize business opportunities
• People Development & Process Management: Employee Training & Coaching, Management
• Business Processes & Weekly Planning.
• Identify the strength of O- We and propose a plan of development.
• Analysis of our key KPIs: number of visits, conversion rate, potential business per client, work program according to our goals set, etc.
• Observe the market trends, price of competition, marketing tools, practise in order to keep informed the management team.
Benchmark of the market
• Observe the market trends, price of competition, marketing tools, practise in order to keep informed the management team.
• Identify the strength of O- We and propose a plan of development
Yêu cầu ứng viên:
• Result oriented and perfect execution would be our main objectives.
• Capacity to work in an international context, and with a variety of stakeholders (board member level)
• Strong interest in sustainable development and social impact topics.
• Operational, pragmatic, and hands- on mindset, not afraid by field action.
• 1 to 2 years experience as B to B or similar position, experienced in the drinking water industry or NGO (Priority is given to candidates with experience working in NGO or clean water organizations)
• Languages: English
• Critical thinker and problem- solving skills.
• Team player, Great interpersonal and communication skills.
• Strong leadership skills and Proactive attitude to suggest improvements and new ideas.
• College, Bachelor with Economic major, Marketing or business administration in or similar relevant field from a ranking university or demonstrated and significant experience.
Beneefits:
• Reporting: hierarchical to the local GM
• Location: Vinh Loc A Commue, Binh Chanh District, HCMC
• Start date: ASAP
• Duration: long term contract
• Remuneration: according to experience, fix salary + variable with KPI’s to be discussed
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-22 02:20:02
O-We Water nay đã có mặt tại Việt Nam để cung cấp loại nước uống an toàn đáp ứng được tất cả các nhu cầu của bạn.
Với thiết kế đặc biệt và độc quyền, O-We Water được sản xuất trong môi trường kiểm soát nghiêm ngặt về chất lượng và được phân phối với giá cả hợp lý. Bởi vì chúng tôi tin rằng, việc tiếp cận với nguồn nước uống an toàn và chất lượng không phải là đặc quyền, mà là một quyền cơ bản của tất cả mọi người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Bởi vì chúng tôi tin rằng, việc tiếp cận với nguồn nước uống an toàn và chất lượng không phải là đặc quyền, mà là một quyền cơ bản của tất cả mọi người.
- Chúng tôi đã khai trương nhà máy riêng của mình vào đầu tháng 11 năm 2020 và hiện tại chúng tôi đang phát triển rất nhanh. > Chúng tôi dự kiến sẽ gây quỹ vào đầu năm tới và hiện chúng tôi đang xây dựng Kế hoạch Tiếp thị & Bán hàng đầy tham vọng.