Mô tả công việc
- Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings
- Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly
- Take minutes at the Executive Committee Meeting
- Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager
- Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature
- Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly
- Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager
- Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly
- Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.
- Maintain confidentiality of sensitive matters/issues
- Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world.
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- Having secretarial experience and working at Accor is a plus
- Good communication and customer contact skills
- Ability to work effectively and contribute in a team
- Self-motivated and energetic
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Apply on Hoteljob.vn
Là một công ty có tiền thân từ nền tảng Trung Tâm Ngôn Ngữ trực tuyến Amain từ tháng 5/2012 tại Ginza, Tokyo Nhật Bản, trung tâm đã đào tạo trực tuyến ngôn ngữ và kỹ năng cho hàng trăm hàng ngàn học viên trong và ngoài nước. Amain là bước đệm cho công ty Phát Triển Giáo Dục Quốc Tế Amain (AIED) ra đời vào ngày 22 tháng 2 /2018.
Chúng tôi cung cấp học liệu in và hỗ trợ đào tạo ngôn ngữ, chiến lược – kỹ năng các cấp quản lý, và lãnh đạo CEO. Liên kết thiết kế và biên soạn các dự án tài liệu (sản xuất học liệu) – trang thiết bị giáo dục và đào tạo. Tư vấn du học, biên và phiên dịch ngôn ngữ nhằm hỗ trợ các khách hàng lớn cũng như các học viên trong và ngoài nước. Chúng tôi liên kết với các Trường, đơn vị có danh tiếng trên toàn thế giới như Tập Đoàn Tài Chính Á Âu, Đại Học Cambridge, Oxford, California Riverside, thư viện Harvard, Columbia Newyork, Đại học Washingon vv… và một số cơ quan ban ngành. Năm 2023 AIED bắt đầu cung cấp dịch vụ hỗ trợ các doanh nghiệp trong, ngoài nước cùng cho thuê văn phòng, trụ sở và nhà ở.
Cùng với các nhân sự cao cấp, năng nổ, nhiệt huyết đa ngành và đa quốc gia kết hợp thành đội ngũ vững bước để hình thành nên sứ mệnh của công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Nhằm phát triển, cung cấp các sản phẩm – dịch vụ chất lượng cao để hướng tới phát triển nghành giáo dục bền vững và thịnh vượng.