Mô tả công việc
People
• Direct/Manage everyday activity, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
• Recommend or initiate any HR elated actions where needed
• Monitors competitor activities and assists in marketing intelligence
• Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
• Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
• Services existing business through management of account bases
• Sell all facets of the hotel
• Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
• Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
• Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Engage with clients
• Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
• Interfaces with operations on a timely basis
Financial
• Help create the department’s annual budget and the setting of departmental goals
• Monitor budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs….
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Stock control of collateral
• Collateral input
Guest Experience
• Entertain clients
• Assists in the evaluation of sales and marketing activities
• Liaison with advertising agency
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Responsible Business
• Provides direction on, and conducts market research and analysis
• Initiates and prepares tenders for business
• Assesses sales and marketing data and apprises the Director of Sales of new developments and tactical opportunities
• Assists with the preparation of new products and services
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the hotel and develop potential business
• Maintain regular contact with the IHG hotels in your region and the regional reservation office
• Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
• Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Parking Allowance
- Meal Allowance
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
2. Service years in the field :
3. Service years in supervisor/manager level:
2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
4. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office Good writing skills
5. Language: English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV
- Certificate related job applied
- Phone: 02973 97 8888/ 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Là một công ty có tiền thân từ nền tảng Trung Tâm Ngôn Ngữ trực tuyến Amain từ tháng 5/2012 tại Ginza, Tokyo Nhật Bản, trung tâm đã đào tạo trực tuyến ngôn ngữ và kỹ năng cho hàng trăm hàng ngàn học viên trong và ngoài nước. Amain là bước đệm cho công ty Phát Triển Giáo Dục Quốc Tế Amain (AIED) ra đời vào ngày 22 tháng 2 /2018.
Chúng tôi cung cấp học liệu in và hỗ trợ đào tạo ngôn ngữ, chiến lược – kỹ năng các cấp quản lý, và lãnh đạo CEO. Liên kết thiết kế và biên soạn các dự án tài liệu (sản xuất học liệu) – trang thiết bị giáo dục và đào tạo. Tư vấn du học, biên và phiên dịch ngôn ngữ nhằm hỗ trợ các khách hàng lớn cũng như các học viên trong và ngoài nước. Chúng tôi liên kết với các Trường, đơn vị có danh tiếng trên toàn thế giới như Tập Đoàn Tài Chính Á Âu, Đại Học Cambridge, Oxford, California Riverside, thư viện Harvard, Columbia Newyork, Đại học Washingon vv… và một số cơ quan ban ngành. Năm 2023 AIED bắt đầu cung cấp dịch vụ hỗ trợ các doanh nghiệp trong, ngoài nước cùng cho thuê văn phòng, trụ sở và nhà ở.
Cùng với các nhân sự cao cấp, năng nổ, nhiệt huyết đa ngành và đa quốc gia kết hợp thành đội ngũ vững bước để hình thành nên sứ mệnh của công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Nhằm phát triển, cung cấp các sản phẩm – dịch vụ chất lượng cao để hướng tới phát triển nghành giáo dục bền vững và thịnh vượng.