Mô tả công việc
- Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
- Ensure clients are properly greeted upon their arrival
- Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
- Coordinate luggage collection and storage
- Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
- Promptly address guests' requests, like in-room dining
- Actively listen to and resolve complaints
- Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
- Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
- Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options
- Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
- Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures
- Appraise team's performance and produce regular reports
- Liaise with other departments to provide an overall comfortable guest experience.
- Examine daily duties, assign tasks and check on progress
- Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
- Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see
- Establish friendly relationships with regular hotel clients
Quyền lợi được hưởng
- Very Attractive Salary
- Working under Accor working environment
- Free Accommodation and 3 meals per day
- Attractive salary + service charge
- Activity: Birthday, Year End Party, Football, Volleyball...
- Training programs from Accor hotels Acadamy
- International working environment
- Accor hotels room rates benefit
Yêu cầu công việc
- Accor Background is a must
- Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
- Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
- Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
- Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
- Excellent problem-solving and multitasking skills
- Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
- Ability to work flexible hours
- Strong sense of responsibility and a professional presentation
- BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 038 9999 327
Công Ty TNHH PLB Việt Nam được thành lập năm 2016, tiền thân là Công Ty TNHH Vòng Bi Phú Long, do ông Tạ Kính Dân sáng lập, có lịch sử hơn 30 năm trong lĩnh vực kinh doanh và phân phối thiết bị vòng bi, gối đỡ.
✔ Là nhà phân phối Vòng Bi Koyo ĐẦU TIÊN tại Việt Nam từ năm 1992
✔ Là nhà phân phối của thương hiệu vòng bi, gối đỡ Asahi
✔ Là nhà phân phối của thương hiệu vòng bi KYK, và một số thương hiệu MSB, PBC của Nhật Bản.
Sản phẩm gồm:
✪ Vòng bi cầu tự lựa, vòng bi đũa trụ, vòng bi đũa cầu, vòng bi côn, vòng bi cầu chặn,..
✪ Gối đỡ hột xoài, gối đỡ hình tròn, gỗi đỡ hình vuông, gối đỡ omega,..
➦ Cam kết sản phẩm chính hãng, đạt chất lượng tiêu chuẩn của nhà sản xuất.
➦ Sản phẩm do PLB Việt Nam phân phối với giá thành cạnh tranh, đáp ứng mọi nhu cầu của quý khách hàng.
➦ Đảm bảo giao hàng trong thời gian sớm nhất.
Khách hàng của chúng tôi bao gồm các nhà máy sản xuất đa ngành nghề, các công ty thương mại tại thành phố Hồ Chí Minh và các tỉnh thành trên cả nước: Hòa Phát, Sunsco, Bluescope, VMT, Hoa Sen,..
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016
Mission
Mang đến những giải pháp tốt nhất nhằm đáp ứng kỳ vọng của khách hàng.