Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Là Nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền các sản phẩm bia thương hiệu Budweiser Budvar tại Việt Nam. Hiện nay, Công ty là một trong những nhà phân phối hàng đầu tại Việt Nam tập trung vào đồ uống có cồn. Chúng tôi có mạng lưới phân phối rất rộng lớn từ các nhà hàng, quán bar, karaoke, câu lạc bộ bia đến các shop, hệ thống siêu thị,....Chúng tôi có trong mạng lưới của mình tất cả các chuỗi bán lẻ trên lãnh thổ Việt Nam.
Hiện tại, Công ty TNHH phân phối Quả Cầu Vàng đang tìm kiếm những ứng viên có nhiệt huyết, mong muốn gắn bó lâu dài với Công ty. Đến với chúng tôi, bạn sẽ có được các quyền lợi mong muốn, bồi dưỡng, nâng cao các kỹ năng cần thiết để hoàn thiện bản thân. Chúng tôi sẵn sàng giúp đỡ, tạo điều kiện cho bạn để hoàn thành nhiệm vụ. Công ty TNHH phân phối Quả Cầu Vàng có các mức thưởng phù hợp, xứng đáng với công sức lao động của bạn. Hãy đến với chúng tôi để thử sức và đột phá bản thân mình.
You are welcome !