Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Bien Hoa City
- Monthly Salary: 10M ~ 20M VND Gross
<Job Responsibilities>
・Communicating with the Accounting firm
・Contacting customers who have issued invoices to confirm payment and demand payment
・Managing the contract with customers
・Making reminders and confirming collections
・Organizing internal events
・Implementing legal procedures and documents of the company and foreigners
・Other tasks assigned by the Japanese General Manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Language: English Conversational Level (mainly for communication with the Thai office via email)
・Experience: Having more than 3 years of Accounting or Admin experience in any industry
・Others:
+ Can use Excel
+ Someone who can carry out work by carefully and meticulously checking
<Preferable Skill / Experience>
・Japanese Conversational Level (N3)
・Having working experience in a Japanese company
・Having N2 Japanese certificate
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 26 - 35
- Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN THƯƠNG MẠI THÀNH LỢI cung cấp đến quý khách hàng các dịch vụ bao gồm:
- Tư vấn giới thiệu và bán xe mới nhập khẩu nguyên chiếc
- Tư vấn giới thiệu và mua bán xe đã qua sử dụng
- Đổi xe cũ, nhận đặt xe mới theo yêu cầu khách hàng
- Bảo hành, Bảo dưỡng
- Cung cấp phụ tùng ô tô chính hãng
- Lắp đặt phụ kiện cao cấp theo xe – Chăm sóc xe (phủ nano, phủ gầm,vệ sinh nội ngoại thất,...)
Với phương châm luôn đặt chất lượng và lợi ích của khách hàng lên hàng đầu, chúng tôi không ngừng nỗ lực cố gắng mang tới cho Quý khách dịch vụ hoàn hảo nhất .