Mô tả công việc
Job Summary
Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Key Responsibilities
Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
Any other tasks assigned from time to time.
Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
Any other tasks assigned from time to time.
Yêu cầu công việc
Qualifications
Degree in Marketing, Communications, Journalism or related field
Competencies Required
Minimum 4 years working experience as Marketing/Branding/Journalism/MC
Skills & Abilities
Having knowledge in real estate sector.
Proficiency in MS Office applications and utilization.
Strong public speaking skills and experience acting as an MC.
Good English - Vietnamese interpretation and translation skills.
Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple projects simultaneously.
Exceptional communication and interpersonal skills with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams and external parties.
Able to work with minimum supervision and highly motivate to learn.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..