- Develop market share, including individual and corporate customers.
- Analyze market trends to orient product sample development, ways to reach consumers,…
- Receiving and tracking orders (The system runs automatically).
- Receive and handle complaints and customer feedback.
- Coordinate with Marketing and Design departments to promote sales activities.
- Coordinate with warehouse and logistics departments to complete orders (domestic and overseas).
- Phát triển thị phần khách hàng cá nhân và doanh nghiệp.
- Phân tích xu hướng thị trường để định hướng phát triển mẫu sản phẩm, cách thức tiếp cận người tiêu dùng,…
- Tiếp nhận và theo dõi đơn hàng (Hệ thống chạy tự động).
- Tiếp nhận và xử lý khiếu nại, phản ánh của khách hàng.
- Phối hợp với bộ phận Marketing, Design để xúc tiến hoạt động bán hàng.
- Phối hợp với bộ phận kho, logistics để hoàn tất đơn hàng (nội địa và nước ngoài).