- Develop illustrations, labels and other designs -> Design 2D/ Design Marketing materials such as Post/ standees/ Flyer.. Ensure final graphics and layouts are visually appealing and on-brand. Ensure projects are completed in a timely manner with a quality product.
- Contributing ideas to marketing campaigns./ Develop new marketing initiatives such as social media, events or crossover collaborations to strengthen engagement with target audience.
- Managing social media campaigns: Instagram, Tik Tok
- Compiling, distributing and presenting ideas, information and strategies. (Develops strategies and techniques to increase sales/bakery goods)
- Selecting and displaying goods so as to make them more appealing and marketable. Small finishing touches to enhance the look of bundled pastries and draw people to buy. Encourage sales/Analyzing sales figures, market trends and customer behavior to determine product needs.
- Monitor corporate branding applications across the projects' marketing materials to deliver quality corporate brand image consistently. Establish creative direction for the company within brand guidelines
- Produce creative content, including videos and blog posts.
- Consult market research to assess current trends and brand awareness/ Monitor market trends, analyze consumer markets activities to identify opportunities
- (Conduct market research, for example using customer questionnaires and focus groups.)
- Liaise with internal and external teams to ensure that tasks are completed and programmes are delivered on time.
- Plan and Implement an annual marketing plan: regularly updating the management team on process.
* Benefit:
- Basic salary: 14.000.000 VND - 16.000.000 VND
- Allowance for lunch, petrol, reponsibility,...
- Monthly service charge
- Is entitled to all the rights under the laws of Vietnam (holidays, annual leave, health insurance, unemployment insurance, accident insurance);
- Annual performance review
- Annual health checking package
- 13th-month Salary- Minimum of 02 years of working experience. (Experiences from F&B company is preferred).
- Talented and experienced visual merchandising.
- Experienced at using Adobe Creative Suite programs (illustrator, photoshop, InDesign, or other visual design tools).
- Working knowledge of current visual merchandising trends and best practices.
- Good planning and execution skills on multiple digital channels.
- Clear ability to research, analytical, and reports presentation skills.
- Data-driven, project management & time management.Du lịch
Service charge
Phụ cấp xăng xe
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Cung cấp máy tính
Khám sức khỏe hàng năm
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.