About the role
The Women's Entrepreneurship (WE) Support Officer plays an important role in ensuring the successful implementation of the Strive Women initiative, a global program aimed at enhancing the financial health of women-led micro and small enterprises (W-MSEs). Working closely with the Project Lead, financial service providers, and other key partners, the Officer will provide essential support to equip women entrepreneurs with the resources, training, and guidance needed to build successful and sustainable businesses.
Key Responsibilities
1. PROJECT IMPLEMENTATION (50% of time): Assist the technical preparation and implementation of project activities, take the lead on selected assignments in coordination with the Project Lead, including:
- Support capacity-building training for women entrepreneurs, handling tasks such as training needs assessment, pre/post-test facilitation, participant management, and stakeholder coordination.
- Oversee seed funding implementation under the supervision of the Project Lead.
- Collaborate with the Communications team to manage the project's social media platforms, including but not limited to Zalo groups, landing page, and Facebook page.
- Actively participate in meetings with partners, CARE Lead Member, and donors, contributing ideas and insights as required.
- Support in organizing events/campaigns and project activities both in the field and online.
2. PROJECT ADMINISTRATION & FINANCE (30% of time)
- Provide admin support for project implementation, including event logistics, travel arrangements, minute-taking, etc.
- Manage project financial procedures, including payment, advance request, and related tasks, ensuring alignment with the project budget and timeline.
- Assist in procurement tasks, including purchase requests, bidding analysis, and vendor management.
- Perform additional support tasks as needed.
3. MONITORING, EVALUATION AND LEARNING (15% of time)
- Master project indicators and participate in relevant MEL meetings.
- Assist in data collection, documentation regarding progress tracking, learning capture, evaluation, research, and case studies.
- Join field visits to support, gather insights, and monitor partners' activities.
- Propose necessary adjustments to project implementation based on findings and insights.
4. OTHER COMMON ACCOUNTABILITIES FOR CVN STAFF (5% of time)
Ideally, you will have:
- Experience working in/with projects related to women's entrepreneurship and/or financial inclusion.
- Good interpersonal skills, sound judgment, planning, problem-solving, and team-building skills.
- Organizational and time management skills, ability to work under pressure, and to organize and manage workload to meet deadlines.
Why you should apply:
- Ongoing professional and personal development
- A dynamic and innovative environment
- Supportive teams
Application Deadline: 5:00 PM, 22 August 2024.
Công ty TNHH Sân Golf Palm Sông Bé nằm trên 1 vị trí rất thuận lợi dọc theo Đại lộ Bình Dương, chỉ cách trung tâm TP. Hồ Chí Minh và sân bay Tân Sơn Nhất khoảng 40 phút bằng ô tô. Hoạt động từ năm 1994, Sân Golf Sông Bé là sân golf đầu tiên đạt tiêu chuẩn cho giải Vô địch quốc tế tại Việt Nam, đồng thời cũng nổi tiếng là sân golf tạo nhiều cảm giác thú vị và thử thách nhất. Sân golf gồm 27 lỗ được đánh giá là phù hợp với các tiêu chuẩn của Hiệp Hội Golf Hoa Kỳ/Singapore. Ba sân golf 09 lỗ với những mức độ khó khăn khác nhau là một thử thách cho khách chơi golf ở mọi trình độ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Trong khung cảnh thiên nhiên trữ tình, được bao phủ bởi những rặng dừa, cọ và vườn trái cây, với đội ngũ caddy nữ được huấn luyện thuần thục, Sân Golf Sông Bé chắc chắn sẽ là nơi mang đến cho khách chơi golf những cảm giác thoải mái tuyệt vời.