Mô tả công việc
• In absence of Manager, conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Prepares, cooks, serves and stores dishes
• Communicates politely and display courtesy to guests and internal customers
• Provides direction to the Kitchen helpers, including Commis, Cooks, Kitchen Attendants and Stewards
• Communicates to his/her superior any difficulties, guest or internal customer comment and other relevant information
• Establishes and maintains effective employee working relationships
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
• Attends and participates in training sessions as scheduled
• Prepares in advance food, beverage, material and equipment needed for the service
• Cleans and re-sets his/her working area
• Implements the hotel and department regulations, policies and procedures including but not limited to:
o House Rules and Regulation
o Health and Safety
o Grooming
o Quality
o Hygiene and Cleanliness
• Works with Supervisor in manpower planning and management needs
• Works with Supervisor in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• 2 OFF days/ week
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
· Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
· Problem solving and training abilities.
· Able to read, write and speak English
· Willing to work and learn and move to other kitchens for support
Qualifications –
· Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
Experience –
· 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience at Western food or Steakhouse, or French Restaurant.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
• Send directly at HR Office, B1F, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
Công ty TNHH Sân Golf Palm Sông Bé nằm trên 1 vị trí rất thuận lợi dọc theo Đại lộ Bình Dương, chỉ cách trung tâm TP. Hồ Chí Minh và sân bay Tân Sơn Nhất khoảng 40 phút bằng ô tô. Hoạt động từ năm 1994, Sân Golf Sông Bé là sân golf đầu tiên đạt tiêu chuẩn cho giải Vô địch quốc tế tại Việt Nam, đồng thời cũng nổi tiếng là sân golf tạo nhiều cảm giác thú vị và thử thách nhất. Sân golf gồm 27 lỗ được đánh giá là phù hợp với các tiêu chuẩn của Hiệp Hội Golf Hoa Kỳ/Singapore. Ba sân golf 09 lỗ với những mức độ khó khăn khác nhau là một thử thách cho khách chơi golf ở mọi trình độ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Trong khung cảnh thiên nhiên trữ tình, được bao phủ bởi những rặng dừa, cọ và vườn trái cây, với đội ngũ caddy nữ được huấn luyện thuần thục, Sân Golf Sông Bé chắc chắn sẽ là nơi mang đến cho khách chơi golf những cảm giác thoải mái tuyệt vời.