Develop a model for supplying new goods and services that aligns with the company's business objectives, market expansion strategies, and brand development in new markets
Collaborate closely with Team Leaders/Managers and internal Marketing departments, customers, and partners on sales and business strategies in the new market
Establish and maintain positive relationships between the company and customers, primarily focusing on customers from South KoreaEducational requirements: Bachelor's degree (any field, with a preference for Business Administration, International Business, International Trade, ...)
Work experience requirements: Minimum of 3 years of work experience in an international environment in the position of Market Development Manager, Business Strategy Development, Sale Manager,..
Other requirements: Good health, proficient in multiple languages, including English and Korean, in all four language skills (listening, speaking, reading, writing) to meet the business development needs in the new phase and the demand for expanding new markets, primarily targeting customers from South Korea5 working days per week
12 annual leave per year
Menstrual leave equals 0.5 days/month for female staff
1 Family Day per month with earlier leaving time
Premium Health Insurance
13th month salary
Performance bonus
Gifts on national holidays & special occasions
Annual Health Check
Monthly Teambuilding Activities
Monthly Sports Activities (IMV Sports Club)
Yearly Company Trip
Soft skills and specialized training programs
IMV Library
Extra Korean Class
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.