Mô tả công việc
- Conduct market research, gather information on new business markets, and analyze data on direct and indirect competitors (store quantity, scale, pricing, products,...)
- Develop a model for supplying new goods and services that aligns with the company's business objectives, market expansion strategies, and brand development in new markets
- Collaborate closely with Team Leaders/Managers and internal Marketing departments, customers, and partners on sales and business strategies in the new market
- Establish and maintain positive relationships between the company and customers, primarily focusing on customers from South Korea
Yêu cầu công việc
- Educational requirements: Bachelor's degree (any field, with a preference for Business Administration, International Business, International Trade, ...)
- Work experience requirements: Minimum of 3 years of work experience in an international environment in the position of Market Development Manager, Business Strategy Development, Sale Manager,..
- Other requirements: Good health, proficient in multiple languages, including English and Korean, in all four language skills (listening, speaking, reading, writing) to meet the business development needs in the new phase and the demand for expanding new markets, primarily targeting customers from South Korea
Quyền lợi được hưởng
- 5 working days per week
- 12 annual leave per year
- Menstrual leave equals 0.5 days/month for female staff
- 1 Family Day per month with earlier leaving time
- Premium Health Insurance
- 13th month salary
- Performance bonus
- Gifts on national holidays & special occasions
- Annual Health Check
- Monthly Teambuilding Activities
- Monthly Sports Activities (IMV Sports Club)
- Yearly Company Trip
- Soft skills and specialized training programs
- IMV Library
- Extra Korean Class
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.