With a deep passion for tea, the founders of MayCha traveled across regions in Vietnam and around the world to source the finest ingredients and develop the most delicious recipes for Vietnamese customers.
By 2024, MayCha has expanded to over 80 stores in the Southern and Central regions, selling 1.5 million cups daily, and has become a leading brand across all online platforms.
MayCha continuously innovates quality products and expands its network nationwide, with the goal of becoming the number one tea brand in the chain market in Vietnam.
Job Description:
Manage current and potential delivery customer database including Grabfood, SPF, Be and Go Jek, analyze customer's needs and behaviors to improve conversion on each platform
Developing channel strategies, planning, execution and investment of sales campaigns to ensure sales achievement monthly
Coordinating the internal departments to implement the monthly promotion tasks and sales campaign
Market research & review and evaluate trade campaign, competitor's actions, and industry data reports (both internal & external) to propose actions plan to capture business opportunity
Monitor/ Coach/ Train for team members to align the Trade team towards the business objectivesAt least 5 years in Trade Marketing, especially for online delivery with proven record
At least 3 years of experience in a management role.
Be hungry for growth
Ability to work under challenging and high-pressured jobs
A spirit of "fail fast and keep moving"
Strong network with delivery platform is a plus
Good communication, listening and growth mindset
Good at analyzing skill
Ownership as a leader and skillfull as a team member
Strong team collaboration skillsFull salary during the probation period, with social insurance contributions starting immediately.
24/7 accident insurance coverage & annual health check.
13th-month salary bonus.
Monthly performance bonuses based on BSC evaluations.
Annual salary review based on performance assessment through PMS.
Exclusive internal employee discount policy.
Dynamic and youthful work environment with extensive soft skills training and engaging internal communication activities
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.