Mô tả công việc
Responsible for completing marketing plan for property. Manages all e-commerce opportunities. Develops a good working relationship with tourism bureaus and community leaders.
CORE WORK ACTIVITIES
Conducting Daily Marketing Activities that Achieve Department Goals
• Assists in region-wide coordination of rooms, food and beverage, spa, and golf promotions.
• Develops leisure marketing plan that addresses the distribution of rate offers, packages and programs designed to build occupancy.
• Maintains, updates, and manages all web sites.
• Coordinates offers and information for all publications and inserts with regard to brand loyalty reward mailings.
• Develops brochure and property collateral materials.
• Participates in all property imaging work (e.g., signage).
• Uses and interprets all reporting necessary for sound marketing recommendations, including but not limited to DMA source market reports, past guest lists (utilizing leisure rate codes) and tracking.
• Reviews and provides analysis on all website and email campaign tracking, for both individual property sites as well as corporate email campaign results and Marriott.com property reports.
• Ensures consistent marketing message is communicated in all advertising and collateral efforts.
• Manages marketing budget throughout year.
• Provides regular tracking/ROI and analysis of promotions and website/email campaigns, using industry averages for ROI calculation, and uses this knowledge in future planning.
• Tracks return on investment (ROI) of all marketing initiatives, including online, direct mail and print advertising.
• Keeps track of actual versus planned marketing budgets and provides input and recommendations as needed regarding reallocation of funding.
• Ensures consistency in individual property's voice on all guest touchpoints and marketing communications, not only following corporate graphic standards, but also on behalf of the individual property.
Using Knowledge of Market Trends and Target Customer Information to Maximize Revenue
• Evaluates new marketing opportunities for the property.
• Ensures property is represented on all quality internet sites that have the potential of providing business.
• Works closely with respective Convention Bureaus and Chambers of Tourism.
• Uses and interprets all reporting necessary for sound marketing recommendations, including but not limited to DMA source market reports, past guest lists (utilizing leisure rate codes) and tracking.
• Reviews and provides analysis on all website and email campaign tracking, for both individual property sites as well as corporate email campaign results and Marriott.com property reports.
• Develops strategic marketing plan for property, includes group, leisure and local efforts.
• Plans and supervises all photo shoots, developing shot list while keeping goals of property and brand image in mind.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment
Yêu cầu công việc
- At least 2 to 3 years experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.