Việc làm TVCP

Cập nhật 28/02/2024 17:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SẢN PHẨM TIÊU DÙNG TOSHIBA VIỆT NAM
Marketing Manager
TVCP
3.8
6 đánh giá 3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

To develop and implement marketing & communications strategy, plan and activities to achieve company business target.

Job Duties/Responsibilities:

  • To build and execute annual marketing plan & brand identity and positioning.
  • To identify and analyze market intelligence, market trends, import/export data, financial data and statistical information, transport projects, customer and competitor behavior and generate reports using databased analytics tools to improve business performance.
  • To execute marketing and launching new products/products/techniques/technologies by effective marketing communication programs.
  • To organize conferences, seminars, workshops, and company/product exhibitions.
  • To contribute to writing copy for marketing material such as brochures, leaflets, posters, flyers and manage their production.
  • To write and distribute press releases.
  • To lead and coordinate with IT & Technical department to develop/update ADCo website and viral marketing channels, including photo shoots and videos.
  • To develop Customer Relationship Management program to improve sales performance and customer loyalty as well as customer insights.
  • To manage marketing budget to ensure the healthy growth of the sales to achieve the set target.
  • To work closely with other related departments for effective operation.
  • To do other tasks assigned by the Deputy Country Director.


Qualifications:

  • Minimum University degree of marketing or economics. Master's degree is preferred.
  • At least 8 years in marketing, of which 3 years in industrial or technical marketing with B2B.
  • Strong marketing communications skills.
  • Brand building & brand management.
  • Business intelligence & Marketing mix.
  • ATL (Above-The-Line) and BTL (Below-The-Line) advertising strategies.
  • Market research skills & Numerical skills.
  • Analytical, Creative & Logical thinking skills.
  • Strong leadership and management skills.
  • Planning and organizational skills.
  • Good interpersonal, communication & presentation skills, both oral and written.
  • Excellent English skills.
  • High level of competence with Microsoft Office suite (in particular, advanced Microsoft Excel, PowerPoint & Power BI skills).
  • Positive attitudes & behaviors. Passionate & motivated.
  • Proactive and hard working under high pressure.
  • Self-learning skills, frequent traveling throughout the country.
  • Good health.
  • No part-time work, private business, or study.

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 12, Đường 15, Khu phố 4, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại TVCP

Bạn làm việc tại TVCP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TVCP

TVCP

Click để đánh giá