Develop overall and periodical marketing strategies/promotion plans for the schools/business units within the assigned locations and present the marketing strategies and plans to the Management for approval with details of budget requirements.
Lead the marketing team and execute the approved marketing strategies/promotion plans, monitor and manage budgets, allocated marketing expenses to grow the number of users of the company's schools.
Explore, develop and execute marketing strategies/promotion plans to ensure the successful launch of new schools/products
Conduct regular marketing research and keep the Company updated with the industry trends, competitors' information, including the market research/analysis for specific purposes/plans of the Company
Brand Management & Public Relations
Develop appropriate PR strategies/plans for the Company and present them to the Management for approval to support the brand management and business performance of the Company
Build and maintain good relations with publications and TV stations's journalists to ensure maximum positive news exposure for the company
Organise and coordinate with media agencies and other departments in the company in carrying out PR activities, promotional events, joined functions, ... to promote the Company/schools as a whole.
Be responsible for providing accurate, complete, and effective communications to journalists, publicity or promotions and ensure proper production of promotional and advertising materials of the company
Identify risks, prepare contingency and recovery plans, and manage resources during the crisis.
Manage communications with employees, customers, shareholders, and the media to minimize damage to the reputation of the business
Conduct other tasks assigned by the Manager/BOMBachelor's Degree in Marketing, Communications, or Education.
At least 4-5 years of experience in relevant positions.
Good English communication skill.
Have skills in page administration, website management, facebook... and other social media channels.
Have ability to perceive and be sensitive to information; Accurate and fast processing.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.