Việc làm TVCP

Cập nhật 28/02/2024 17:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SẢN PHẨM TIÊU DÙNG TOSHIBA VIỆT NAM
Marketing Manager - La Roche Posay
TVCP
3.8
6 đánh giá 3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • KEY JOB ACCOUNTABILITY:

Define and guide the country brand strategy consistent with the international brand positioning and the country’s priorities to contribute to continued growth of the brand and the consumer relationship.

  • Define the strategic directions and the 3-year marketing plan, guide portfolio priorities (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue).
  • Lead the marketing mix strategies (IMC/360/Digital/Retail) and the adaptation of communication (imagery, digital, point of sales)
  • Steer the collection and analysis of consumer and market insights, share findings with the zone to ensure the consistency of new product development with the country’s needs
  • Take ownership of international launches and create the right angle of attack locally to build integrated, engaging consumer brand experiences locally. Supervise the entire development process and the respect of deadlines.
  • Manage the budget (sales forecast, price strategy, profitability of the brand, P&L, etc.)
  • Mobilize other departments (sales, logistic, education, etc.) and partner agencies to develop a broader business strategy
  • Define clear messages to present to top management and accompany the teams in the preparation of meetings
  • Influence media and promotion plans
  • Build, develop and manage brand team, train team members and develop their marketing expertise and know-how.
  • JOB REQUIREMENT:
  • Bachelor’s degree with Major in Marketing, Communication
  • Good command of English (equivalent of IELTS 6.5 min)
  • Min 05 years in Marketing of FMCG Company
  • Excellent communication skill, both verbal and written
  • Multi-tasking & problem solving
  • Change management & Adaptability
  • Customer Oriented
  • Professional & Well-organized
  • Experience as a leader / supervisor who makes plan, manages performance, engages & motivates members


LI_VNM
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 12, Đường 15, Khu phố 4, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại TVCP

Bạn làm việc tại TVCP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TVCP

TVCP

Click để đánh giá