Chi tiết công việc
- Develop, execute, and measure web conversion campaigns across performance channels (Meta: web conversion, messenger/ Google: SEM, Discovery/…)
- Optimize targeting, segmentation, and allocation of budgets across multiple channels to generate revenue with target ROAS
- Ensure that leads are converted into paid customers through well-crafted campaigns
- Work with internal team (technical, sales, design,…) and external partners in the delivery of activity, from proposals, design, and actual build.
- Conducts analyses on the performance against ROAS and KPIs. Estimate profitability of those campaigns.
- Develop new and innovative growth strategies
- 2- 3 years experience in performance-based role
- Hands-on experience in Facebook/Adwords/Ad Network acquisition
- Experience with 3rd party platform (Pancake, Botcake, etc) and analytics platforms (Tableau, Amplitude, etc)
- Knowledge of common KPIs for performance such as CPL, CTR, CVR, ROAS, CAC, retention, etc.
- A data-driven mindset and strong analytical skills
- A creative flair and a keen eye for detail
- Competitive compensation + hot bonus per month
- 100% Salary in probationary period
- Flexible working hours (Mon – Fri, 9am-6pm), hybrid working
- Up to 16 days leave/ year + 1 birthday leave + 1 Christmas leave
- ELSA Pro Account, ELSA learning
- Premium Health Insurance (PTI Card)
- Fun energetic team; international & collaborative culture
- Full Social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the company’s growth
- Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.