Chi tiết công việc
- Proven capability in creating and implementing successful marketing strategies, and effectively coordinating with vendors and agencies.
- Solid grasp of marketing automation tools and digital marketing strategies, or a proven ability to quickly learn and leverage new Shopify SaaS Apps, Amazon Seller Central, or Tik Tok Seller Central, etc.
- A robust foundation in digital marketing, with skills spanning content marketing, social media, and email marketing.
- Excellent communication, collaboration, and project management skills, with a knack for clear and persuasive presentation of marketing strategies and results.
- Demonstrated ability to learn swiftly, stay up-to-date with industry trends, and adapt to new marketing platforms and technologies.
- The ability to work collaboratively with diverse teams to ensure that marketing operations are in alignment with the broader business objectives.
- An analytical mindset, with experience in using digital analytics tools to measure and improve the effectiveness of marketing campaigns.
- Bachelor’s degree.
- At least two years of experience in marketing operations and strategy, ideally in the e-commerce and tech industries.
- Fluent in English communication (Written and Spoken), with an IELTS score above 7.0 or equivalent.
- Strong leadership skills with ideally prior experience in managing outsourced agencies.
- A commitment to physical fitness and a healthy lifestyle, can run at least 20km/week.
- Proactive learning behaviour.
- A positive, “can do” attitude.
- Understand our core values: 100%, Winning Mentality, Teamwork.
- Salary up to 60,000,000 gross.
- Quarterly bonus.
- Full regime according to state regulations.
- Working time: Monday – Saturday. (morning)
- Young, dynamic and healthy environment.
- Participate in courses, have opportunities to learn and develop yourself.
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.