Việc làm TVCP

Cập nhật 28/02/2024 17:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SẢN PHẨM TIÊU DÙNG TOSHIBA VIỆT NAM
Marketing Manager - Tiếng Anh Khá - Lương Upto 50M
TVCP
3.8
6 đánh giá 3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tân Bình

Chi tiết công việc

We are Gosell Viet Nam, providing e-commerce solutions for seller in Viet Nam, help people to expant their business in Viet Nam and export.

1. Your Opportunity
• Lead & organize the team and allocate resources effectively with a strong marketing team consisting of content writers, video productores, video editor, translators, digital marketer, SEO specialists and designers.
+ Online Marketing: Develop and execute online marketing strategies, including SEO, SEM, email marketing, content marketing, and social media campaigns to drive brand awareness, customer engagement, and lead generation. Support social chanel such as: facebook, tiktok, youtube to reach organic traffic.
+ Offline Marketing: Plan and implement traditional marketing initiatives such as print advertising, events, workshops, sponsorships, and other campaigns.
• Be cross-functional team collaboration and leadership skills.
+ Collaborate with product team to market the launch of new products/release and promote existing products.
+ Update & support Customer Services team to explain users’ inquiries.
+ Update & coordinate with the operations team to support their building processes.
• Rigorously utilize data-analysis into the marketing team’s decision-making process.
• Have qualitative & quantitative report weekly, monthly.
• Proactively come up with ideas for campaigns, policy and promotions to achieve targets.
• Proactively take actions to achieve targets.
• Be knowledgeable about models and competitors. Pay attention and learn from global comparable models and local competitors.
• Take assigned goals seriously, utilize all available resources and do whatever is necessary to achieve growth targets.

2. Our Requirements
• Degree in Business or Marketing Major
• Technical skills: Digital marketing, social media, paid ads and SEO experience
• Organizational and leadership skills
• Experience in successful SEO initiatives driving traffic and expanding brand awareness.
• Experience in successful digital campaigns with positive ROI results
• Experience in organizing events across Vietnam educating and training ecommerce to businesses.
• Must have experience in a fast faced environment with many moving targets and projects.
• Goal-driven, Data-driven, Innovativeness, Hard-working
• Initiative - Never sit back and wait for orders.
• Excellent English communication (verbal and written)
• Experience in leading and managing a big marketing team (a must) and
• Experience in a digital service or E-commerce company a plus
• Organizational and leadership skills, leading internal team and cross-functional teams.
• Strong analytical and reporting skills
• Able to handle work pressure, able to handle stress.
• Experience working in a marketing agency is a significant advantage.
3. Benefits:
• Competitive salary and performance review, 13th, 14th-month pay.
• Laptop provided.
• Annual health check-ups.
• Open communication with passionate and experienced members.
• Challenging working environment.
• Internal events to bond our mutual understanding & spirit such as team building, year-end party...

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 12, Đường 15, Khu phố 4, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại TVCP

Bạn làm việc tại TVCP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TVCP

TVCP

Click để đánh giá