Chi tiết công việc
- Title: Marketing Director (FMCG Industry)
- Department: Account – FMCG vertical
- Year of Experience: 7 years++
- Job Level: Director
- Report Line: CCO
- Peer: BOM-BOD
- Subordinate: Account Managers
- Salary Range: Negotiable
- Hiring Purpose: New Hire
- Working Time: 9:00 – 18:00, Monday Friday
- Working Location: 6th Floor, Tuong Viet Building, 95 Cach Mang Thang Tam Street, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC, Vietnam
- On top of multi-project and manage overall client portfolio of FMCG vertical
- Project management:
- Business consulting:
- Build FMCG vertical team with a clear strategy and strong capabilities to win the vertical
- Business acumen
- Direct subordinates: AM/SAM
- Indirect subordinates: Vertical team forming from cross-functional team members (around 5 core team members)
- High diversify knowledge and experience in FMCG sector
- Experience in Brand/ Senior Brand Manager/ Senior Marketing Manager/ MKT Director in FMCG
- Experience in manage P&L and team management
- Identify key issue in different context and perspective to deliver project objectives
- Structure the problem and prioritize effectively to maximize resources
- Have capability to analyze and execute well under pressure
- Able to manage client portfolio and P&L
- Understand client business objectives and work backward for the approach to support client deliver their KPIs
- Effective negotiation
- Capability manage conflict
- Efficiency listener
- Proficient project management
- Create strong proposal
- Vendor management
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
- Insurance as full salary (SHUI)
- Annual health check-up and Healthcare Insurance PTI for all employees
- Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
- Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
- Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
- Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
- Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
- Other staff welfare allowances.
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.