Việc làm Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh

Cập nhật 15/08/2024 17:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh
HR Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 10 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Summary:

The Human Resource Director will plan, lead, direct, develop, and coordinate the policies, activities, and staff of the Human Resource (HR) department, ensuring legal compliance and implementation of the organization's mission and talent strategy.

Duties/Responsibilities:

1. Building policies and procedure

· Build up KPIs & performance appraisal system (Performance of departments & key persons). Implement & manage yearly performance review process for employees.

· Take part in guiding other departments to draft & recommend internal policies and procedures.

· Carry out necessary administrative duties & Nurture a positive working environment.

· Conduct performance and wage review.

· Review, revise & develop HR policies and procedures to support the company’s operations & development, to help talent engagement & retention.

· Recommend HR budget & manage HR budget approved.

· Develop and implement HR strageties and initiatives aligned with the overall business strategy as required for Managenment.

· Ensure legal compliance throughout human resource management.

· Bridge management and employee relations by addressing demands, grievances or other issues.

· Support current and future business needs through the development, engagement, motivation and preservation of human capital.

· Oversee and manage a performance appraisal system that drives high performance.

· Report to management and provide decision support through HR metrics.

2. Recruitment

· Update recruiting procedures or create new procedures.

· Supervise the recruiting team.

· Search for and enforce new sourcing methods to find job candidates.

· Evaluate and suggest the best recruiting software for the employer.

· Suggest the ways to improve the employer's brand.

3. Compensation & Benefit

· Manages and supervise the C&B Team related issues, including working timesheet, payment of salaries, social insurance, personal income tax and other requirements with relevant authorities.

· Designs the set of different compensation and benefits policies.

· Designs the basic compensation structures in the organization (grading system, job evaluation system, job description policy, promotion policy, etc) aligned with the corporate culture and the corporate values.

· Leads different HR Projects (not just projects from the compensation and benefits area).

· Manage all compensation related issues, including working timesheet, payment of salaries, social insurance, personal income tax and other requirements with relevant authorities.

4. Training

· Organize and supervise product training programs periodically and as they arise.

· Propose orientation training programs and other human resource development training courses.

5. Perform other duties as requested by the Board of Directors.

Yêu Cầu Công Việc

​You have:

  • Degree in Human Resources or related field
  • At least 10 years of experience in HR Manager
  • Highly organized and detail oriented
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Excellent interpersonal, negotiation, and conflict resolution skills
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Good command of English.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Bitexco Financial Tower, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Follow by the company regulations
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly, teamwork
  • Phúc lợi:

    - Full benefit by Law
    - Salary 13th
    - Professional and classy working environment

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh
Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
M08-L14 biệt thự Dương Nội, Hà Đông, Hà Nội

Công ty TNHH Sản xuất Cơ điện và TM Phương Linh được thành lập theo GPKD ngày 10/4/2000. Là Công ty chuyên sản xuất và cung cấp các loại Quạt Công nghiệp, hệ thống hút lọc bụi - xử lý môi trường, đồng thời sản xuất và cung cấp tủ, bảng điện phục vụ ngành công nghiệp.

Với hệ thống máy móc hiện đại, máy cắt laser - chấn CNC phục vụ cho SX đội ngũ nhân viên có trình độ và tay nghề cao, môi trường làm việc chuyên nghiệp và lợi thế phân phối độc quyền sản phẩm quạt Công nghiệp , hiện nay Phương Linh đang phát triển vững mạnh, hướng đến vị trí đứng đầu trong lĩnh Thiết bị Công nghiệp tại Việt Nam và Đông Nam Á.

Những nghề phổ biến tại Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh

Bạn làm việc tại Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh

Sản Xuất Cơ Điện Và Thương Mại Phương Linh

Click để đánh giá