Mô tả công việc
Reporting
Support Regional Operation Manager (ROM) by building relevant dashboards, reports, trackers, etc. to control responsible Hub/Region KPI and monitor its achievement
Propose new initiatives to manage performance of responsible hubs and optimize operation activities
Responsible for 100% accuracy in daily/weekly/monthly/yearly operations reports
Act as a data gate to represent ROM to provide data/input/information for other reports of the company as assigned.
Projects
Coordinate with all stakeholders e.g. Operation Excellence, Procurement, Feature, BI... to support their understanding about Hub operation and work with them in specific projects
Follow up feedbacks of the launched projects and adjust plans to best serve actual situations;
Initiate and help to implement new ideas to develop projects in multiple areas enhancing operational efficiency
Participate in other projects of the company as assigned and play the role of a connector who has a comprehensive understanding of Hub operations
Internal control and audit
Develop a deep understanding of SPX in general and their assigned hubs/region in particular and actively identify operational issues for improvement
Report any anomalies or inconsistencies to ROM upon realization in hub/region operation
Well control SOPs/regulations and be an internal trainer for the hubs/region to understand these SOPs/regulations when assigned
Do onsite visits and investigate problems arisen to report to ROM for their timely intervention and necessary guidance
Administrative task
Collaborate with teams in the region and take charge of administrative tasks for the whole region including but not limited to organizing events/parties, ordering stationery, controlling uniform, finalizing payment/receipts and other ad- hoc tasks
Prepare proposals, and presentations as assigned
Yêu cầu công việc
Excellent written and verbal communication skills in English and Vietnamese
Have good project ownership, strong analytical thinking, ability to learn quickly and can- do mindset
Be able to communicate with different stakeholders
Data analytics (Excel, Python, SQL, etc) and an understanding of logistics operation will be a plus
An ability to work within a team and working on own initiative is essential
Can work onsite and work on Saturday
3+ years of industry experience with proven business impact
Quyền lợi
Thu nhập hấp dẫn trong ngành, thử việc nhận 100% lương ;
20 ngày nghỉ phép/ năm;
BHYT, BHTN, BHXH, Gói khám sức khỏe Bảo Việt, khám sức khỏe định kỳ;
Thưởng chồng thưởng gồm: Lương tháng 13, thưởng kết quả công việc theo tháng/ theo năm;
Cơ hội được đào tạo nội bộ, nâng cao kỹ năng;
Xét tăng chức, tăng lương hằng năm;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:05:02
Công ty TNHH Sản xuất và Thương mại Công nghiệp Việt Nam (IMTC VIETNAM CO.,LTD ) được thành lập ngày 18/11/2008 với lĩnh vực hoạt động chính là sản xuất, kinh doanh thiết bị, vật tư, hóa chất công nghiệp với vai trò là đại diện phân phối chính hãng các thương hiệu keo dán; giải pháp chống, tẩy gỉ và các thương hiệu dầu máy công nghiệp.
Trụ sở chính: Tầng 3, Tòa The Golden Palm, 21 Lê Văn Lương, phường Thanh Xuân, thành phố Hà Nội.
Địa chỉ nhà máy: Lô XN4-3B, Khu công nghiệp Đại An mở rộng, Cẩm Giàng, tỉnh Hải Dương.
Chi nhánh: Tầng 5, tòa nhà Sông Đô, 62A Phạm Ngọc Thạch, Phường 3, thành phố Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Với phương châm “ chữ tín tạo thành công”, luôn đặt lợi ích khách hàng lên hàng đầu, IMTC Việt Nam sẽ luôn duy trì chất lượng sản phẩm, dịch vụ và đảm bảo được mục tiêu Công ty đề ra.