Mô tả Công việc
1/Orientation Training
Liaise with Talent Acquisition team for scheduling
Arrange all necessary training logistic
Conduct orientation training as the role of trainer
Follow up during the training
Roll up, summarize and report.
Collect training feedback and propose the solution in order to enhance orientation program.
2/Administrative tasks
Training data input and do training reports.
Prepare training facilities for all training sessions
Prepare training facilities for all training sessions.
Manage training stocks.
Deliver and collect training survey/interview for group of DL/IDL.
Follow up training feedback of all training session
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s Degree in Business Administration, English, Law, etc, preferably in HR Management
Experience in technical or manufacturing environments is a plus.
Having presentation, communication, and facilitation skills.
Proficient in Microsoft Office especially Powerpoint, Microsoft Teams, Outlook & Sharepoint system
Ability in Reading and Writing English.
Being eager to learn is an advantage
**Working Location: Tan Phu Trung IZ - Cu Chi - HCMC. We provide shuttle bus from Ho Chi Minh, Binh Duong and Dong Nai
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH SCG VIỆT NAM là tập đoàn kinh doanh hàng đầu hoạt động trong hơn một thế kỷ qua theo nguyên tắc phát triển bền vững và quản trị minh bạch từ năm 1913. Tầm nhìn của SCG là trở thành doanh nghiệp dẫn đầu trong khu vực, tập trung vào đổi mới sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo để đáp ứng nhu cầu của khách hàng và nâng cao chất lượng sống của người tiêu dùng, cùng với việc khuyến khích phát triển bền vững cho các xã hội và cộng đồng nơi tập đoàn hoạt động
Review CÔNG TY TNHH SCG VIỆT NAM
Lương và phúc lợi cao, sếp tốt(GL)
Không sao nếu bạn làm công việc hành chính và thực sự yêu thích công việc này. Sẽ rất căng thẳng nếu bạn làm việc ở bộ phận bán hàng.
Một số là nhân viên rối loạn chức năng với những trò đùa đen tối