Mô tả công việc
- Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
- Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.
- Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
- Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft – never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in English (reading, writing, speaking, and listening)
- Experience/Knowledge in Windows or Networking technical skills
- Freshers with a positive learning attitude are welcome
- A customer-centric mindset
Quyền lợi được hưởng
- Salary package: $800 - $1200
- The salary package does not include wages for night shift work.
- Social and Health insurance follow Vietnamese Law
- Young & Dynamic Working Environment
- International Culture
Công ty TNHH STD&S nằm trong tập đoàn STD thành lập năm 1995 chuyên nhập khẩu và phân phối cung cấp phụ tùng/máy móc/ thiết bị công nghiệp hàng công nghệ cao từ những nhà sản xuất, nhà cung cấp hàng đầu trên thế giới cho các khách hàng công nghiệp tại Việt nam.Công việc của chúng tôi bắt đầu từ khâu tìm hiểu nhu cầu khách hàng,khảo sát và lên kế hoạch, đến việc cung cấp sản phẩm và tiếp tục chăm sóc khách hàng.