Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
LÊ TRẦN FURNITURE được thành lập vào năm 2001, với diện tích 50.000m2 tại Khu Công Nghiệp Nhị Xuân, Hóc Môn, TP.HCM. Là công ty thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất và 100% xuất khẩu nhiều loại mặt hàng:
- Sản phẩm kim loại : Bàn, ghế, tủ, giường, khung kệ, hàng rào, decking tile
- Sản phẩm kim loại ghép : Vải, nệm, gỗ, nệm, đá, tetilen,mozait, poly wood, kính, viber cimen
- Sản xuất hạt nhựa và các sản phẩm từ nhựa : Dây nhựa giả mây, chậu nhựa, poly wood, sàn nhựa ….
- Vỉ nhựa ván sàn
- Planter (chậu hoa)
- Bàn ghế đan dây nhựa giả mây.
- Sản xuất nệm ngồi và gối tựa
- Sản xuất và thương mại nhựa phế liệu và hạt nhựa tái sinh
Công ty chúng tôi đoạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt, rất nhiều bằng khen của Trung ương, Bộ ngành, TP HCM và các sở ban ngành, chúng tôi đã chứng nhận ISO 9001: 2000 năm 2005. BSCI, COC, ERP và nhiều hệ thống khác
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
- Phương châm hoạt động : "KINH DOANH LÀ ĐỂ TÌM KIẾM CON NGƯỜI”
Chúng tôi hoạt động có sứ mệnh rõ ràng,có giá trị cốt lõi có tầm nhìn định hướng,và mục tiêu hoài bảo . Hiện nay, chúng tôi đã xây dựng chiến lược 5 năm, chúng tôi cần 1 Ekip để thực hiện chiến lược hoài bảo : LƯƠNG CAO GẤP ĐÔI CTY KHÁC TẠI VN