Mô tả công việc
Main duties:
- Perform secretary’s functions for HR department;
- Support other functions in the team: update candidates for recruitment, administrative support for training, translation of documents, and work out administrative documents,...
Perform administrative functions:
- Arrange office stationery and equipment;
- Arrange administrative works before the new ambassador on board: workplace, office equipment, meals, parking, uniforms, and locker, name card, etc...
- Guide ambassadors to return items and equipment that the company has issued to the relevant departments before resign;
- Receive requests of ordering name cards from the department, coordinate with marketing in designing and work with suppliers to print;
- Prepare paperwork for foreign ambassadors: work permit, residence card, visa, etc...;
- Be the telephone operator when the receptionist is absent;
- Process the payment of administrative expenses: monthly telephone, meals and parking...,
- Update the all costs incurred by T&C department.
Perform the legal functions:
- Follow up the validity of each license and certificate to process to renew or extend before it is expired;
- Prepare the application for renew, extend, amend licenses and certificates;
- Submit the application to the government agency and follow up until the licenses granted;
- Notarize documents as necessary.
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary - Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary)
- Annual leave: 12 days per year (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance (8%), Health insurance (1.5%), Unemployment insurance (1%) paid by the employee/ gross Salary;
- 24/24 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- Heartist Card.
Yêu cầu công việc
- Experience/exposure in the hotel operations and/or in luxury operations;
- Graduate degree in university;
- Analytical approach to problem solving, strategic thinker, numerical reasoning, business acumen;
- Ability to work cohesively as part of a team;
- Demonstrate good English & Vietnamese skill;
- Good level in Excel;
- Knowledge in Opera Cloud is a plus;
- Knowledge of revenue, pricing, market intelligence, digital platforms is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
[Applied position - Full Name]
- Baohuyen.nguyen(AT sign)sofitel.com
- Yen.tran(AT sign)sofitel.com
Công ty TNHH Tâm Hưng Thành (THT)là công ty chuyên về sản xuất khuôn mẫu và sản xuất nhựa (plastic) thành phẩm. Công ty sử dụng kỹ thuật công nghệ tiên tiến bậc nhất và đội ngũ cán bộ công nhân viên đầy nhiệt huyết, năng động để tạo ra những sản phẩm chất lượng nhất, điều đó làm cho THT tiến xa hơn với nhiều khách hàng trên thế giới. Công ty TNHH Tâm Hưng Thành cam kết mang đến một môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp, sáng tạo và đầy thăng tiến cho toàn thể cán bộ công nhân viên. Công ty TNHH Tâm Hưng Thành luôn mở rộng và chào đón các nhân tài mong muốn gắn bó lâu dài với công ty và cùng công ty phát triển đi đến sự thành công toàn diện
Công ty TNHH Tâm Hưng Thành: NƠI HỘI TỤ NHƯNG ĐIỀU KIỆN LÀM VIỆC LÝ TƯỞNG NHẤT! MÔI TRƯỜNG LÀM VIỆC CHUYÊN NGHIỆP VÀ NĂNG ĐỘNG