Mô tả công việc
Welcome guests/customers positively and implement administrative duties under best quality
- Welcome customers at the time they have just come.
- Understanding the customers’ requests and guide them to appropriate person / office.
- Ensure reception area is tidy with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)
- Perform duties at telephone switchboard by transferring incoming call to appropriate person/office.
- Providing basic and accurate information of IVB to customers via phone/email.
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries to appropriate department
- Receive & deliver daily magazine, newspapers to the Board of Executives
- Assist secretary in any tasks as assigment
- Other duties shall be assigned by Section Head/Department Head.
Yêu cầu công việc
- Female with bright appearance, height from 1,6 m
- Good skills of communication, time management, problem solving
- Professional attitude, appearance and soft voice.
- Active, tidy, clean, honest and enthusiastic in work, team-working
- Microsoft Office skills.
- Experience: have experience in relevant position is a plus
- Language: Basic English or Madarin - Chinese
Quyền lợi được hưởng
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Công ty TNHH Tập đoàn Định An được thành lập 2010 đã không ngừng lớn mạnh. Sản phẩm và dịch vụ mà công ty cung cấp được khách hàng đánh giá cao, tin dùng, mạng lưới kinh doanh phủ khắp toàn quốc.
Uy tín
Xây Niềm Tin Vững - Dựng Uy Tín Vàng.
Chất lượng
Đối với chúng tôi chất lượng là vàng.
Sáng tạo
Định An luôn hướng tới sự đổi mới.