Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN DU THUYỀN HẠNG SANG - Luxcruises là tổ hợp 2 thương hiệu du thuyền hạng sang Emperor Cruises (www.emperorcruises.com ) và Heritage Cruises (www.heritagecruises.com ), hoạt động trong những vịnh biển và quần đảo đep nhất Việt Nam là vịnh Nha Trang, vịnh Ha Long và vịnh Lan Hạ. Heritage Cruises được lấy nguồn cảm hứng từ những con tàu huyền thoại của doanh nhân yêu nước Bạch Thái Bưởi-người có công lớn trong việc phát triển giao thông đường thủy Vịnh Bắc Bộ những năm đầu thế kỷ 20, được ví như chúa sông Bắc Kỳ hay vua hàng hải Việt nam. Gần một thế kỷ sau đó, du khách bước vào hành trình vượt thời gian trên con tàu Heritage Cruises lấy cảm hứng từ di sản, phong cách những năm 1930, một tuyệt tác giữa kỳ quan, với dịch vụ hoàn hảo dành cho giới thượng lưu. Emperor Cruises Halong là một siêu phẩm thiết kế tỉ mỉ, sang trọng cho những trải nghiệm nhất dạ đế vương. Được lấy cảm hứng từ vị vua Bảo Đại, vị vua cuối cùng của Việt Nam, kiệt tác này là nơi để những vị khách có thể tìm hiểu về văn hóa, lịch sử và ẩm thực Việt Nam, cũng như một thế giới thu nhỏ được tạo nên từ sự hòa quện giữa tính hoàng gia và di sản lịch sử.