Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Công ty Thái Công GmbH & Co.KG được thành lập năm 2007 tại Hamburg, Đức. Người sáng lập công ty là Nhà thiết kế Nội thất Quách Thái Công, anh là người Đức gốc Việt có hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực thiết kế và cung cấp nội thất cao cấp. Tại Đức và châu Âu, thương hiệu THÁI CÔNG nổi tiếng với những thiết kế ấn tượng, sang trọng, đẳng cấp. Năm 2014, Thái Công mở thêm văn phòng và showroom tại thành phố Hồ Chí Minh. Công ty TNHH Thái Công Việt Nam mang đến những thiết kế giao thoa tinh tế giữa văn hoá phương Đông và phương Tây, chinh phục được những khách hàng khó tính nhất. Hiện tại, công ty Thái Công chuyên thực hiện những dự án thiết kế-trang trí nội thất và cung cấp nội thất cho các biệt thự, căn hộ cá nhân và các dự án nhà hàng, khách sạn, bất động sản cao cấp.
Review Thái Công Việt Nam
Lương thấp hay lương CỦA BẠN thấp, nên coi lại mình trước khi đổi lỗi cho công ty
Cty chỉ được vẻ bề ngoài phông bạt thôi chứ lương bổng rất thấp