Việc làm THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Cập nhật 17/09/2024 18:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THUỐC THÚ Y Á CHÂU
Agent - Warehouse & Distribution
THUỐC THÚ Y Á CHÂU
17 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Working Place: 50% time working in warehouse: Di An, Binh Duong.

The Job:

  • Daily process and input of all customer orders and distribution accounts.
  • Check and compare documents. Issue Inbound Receiving Manifests and Delivery Orders to Service providers.
  • Provide daily operational reports that are accurate and timely.
  • Run stock reports to check for product availability.
  • Generate all related paperwork and necessary information required for customer work orders, checks all orders for special requests and posts inventory records.
  • Perform accurate and timely data entry for receiving order allocation, shipping and inventory management.
  • Coordinate special, last minute shipping requests with the Transportation and Operations Departments, expediting any order, as necessary.
  • Trace orders as required and notifies customers of any activity concerning their order.
  • Constantly liaise service providers to get updates relating product handling, delivery and distribution in assigned time frame.
  • Receive and process all relevant reports from service providers.
  • Understand department process flow, and looking for best practices to improve operational efficiency and productivity
  • Maintain excellent working relationships with customers by responding to all inquiries and complaints concerning work orders, invoices, shipments, inventory counts, etc. in a courteous and efficient manner.
  • Meet compliance at all times to regulations. This includes internal policies and procedures such as Operational Process Standards (OPS) and external government regulations or customer policies / requirements.
  • Promote compliance in diligently following all company policies and regulations and performing the task at hand with outstanding integrity and pride.
  • Support other product teams in operations tasks when required.

Yêu Cầu Công Việc

Knowledge:

  • University/ College degree or equivalent qualifications
  • Experiences in Warehouse / Contract logistic service provider is an advantage

Skills & Experience

  • Good English communication
  • Good PC knowledge
  • Willing to put in extra hours, as required
  • Well-organized, innovative, self-motivated
  • Able to work well in team, under high pressure and tight deadline
  • Good problem-solving skill.

Additional Information

Our working conditions
Streamlined structures, fast decision making processes, attractive and innovative workplaces, own training centers and great team spirit.

We focus on organic growth of our people and customers. Promotion from within and high retention of our employees and customers are essential to our success as a service and knowledge based organization.

Behaviours:

Adhere to the company’s 10 cultural attributes: Appearance, Attitude, Confidence, Curiosity, Excellence, Integrity, Pride, Resolute, Sense of Humor, and Visionary.

Package: Expeditors offers excellent benefits

  • Includes base salary, 13th month salary, and attractive bonus. The range will vary depending on the candidate’s experience and is negotiable.
  • Annual Leave
  • Health Plan: Medical Package
  •  Accident Insurance
  • Social, Health and Unemployment Insurance
  • Mobile phone allowance, company car, Grab account,
  • Training and Personnel Development Program

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Thành phố Dĩ An, Tỉnh Bình Dương
Hồ Chí Minh
Tầng 3, Tòa nhà Flemington Tower, số 182 Đường Lê Đại Hành , Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH THUỐC THÚ Y Á CHÂU
THUỐC THÚ Y Á CHÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
130 QUỐC LỘ 1A P. BA LÁNG - Q. CÁI RĂNG - TP.CẦN THƠ, Quận Cái Răng, Cần Thơ

Công ty TNHH Thuốc Thú Y Á Châu với tiền thân là Công ty TNHH Thuốc Thú Y 3/2 – được thành lập vào năm 1997. Đến năm 2004, Công ty TNHH Thuốc Thú Y Á Châu (Achaupharm) đã chính thức đi vào hoạt động, trụ sở đặt tại 130 Quốc lộ 1A, phường Ba Láng, quận Cái Răng, thành phố Cần Thơ, với tổng diện tích nhà xưởng gần 10.000 m2.

Achaupharm đã không ngừng vươn mình lớn mạnh để trở thành một trong những đơn vị sản xuất Thuốc Thú y và Thuốc thủy sản hàng đầu tại Việt Nam. Tháng 8 năm 2011, Công ty chính thức được phong danh hiệu nhà máy đạt tiêu chuẩn GMP – WHO do Cục thú y và Bộ y tế ban hành. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1997

Mission

  • Achaupharm hiện sở hữu hệ thống phòng thí nghiệm hiện đại đạt chuẩn GLP-WHO, và hệ thống kho lưu trữ hàng hóa GSP-WHO (Good Storage Practice). Sau quãng đường dài đầy nỗ lực, hoạt động nghiêm túc và chuyên nghiệp, sản phẩm Achaupharm đã được bà con tin dùng với hệ thống đại lý được phân phối phủ khắp cả nước từ Bắc đến Nam. Và nhanh chân hội nhập thị trường Thế giới. 

Những nghề phổ biến tại THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Bạn làm việc tại THUỐC THÚ Y Á CHÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THUỐC THÚ Y Á CHÂU

THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Click để đánh giá