Mô tả công việc
- Taking care of room service
- Events inquiries
- Cake inquiries
- Online platform
- Attendance record
- Coordinates payment
Quyền lợi được hưởng
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
• High school, diploma in Resort Management or equivalent education required.
• Bachelor’s Degree preferred.
• A minimum 1 year experience in the similar role.
• Demonstrated strong PC skills including proficiency in a variety of software packages (i.e. Lotus, Excel, WP, Microsoft Word, PowerPoint, Outlook, e-mail, etc.).
• Demonstrated effective oral and written communication skills for the purpose of conveying information to internal and external customers, or providing information via written reports or correspondence.
• Demonstrated ability to handle multiple assignments and projects accurately and with attention to detail. Demonstrated follow-through and ability to complete multiple ongoing projects on time and within specified budget.
• Demonstrated organizational skills and attention to detail in order to maintain accuracy of reporting data.
• Demonstrated problem-solving skills for the purpose of maintaining the daily flow of office work, answering questions, and resolving issues.
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Giao Nhận Vận Tải Long Phú Là một doanh nghiệp hoạt động lâu năm trong lĩnh vực vận tải hàng hóa bằng đường bộ, nhằm đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hóa ngày càng lớn của quý khách hàng, Long Phú đã đầu tư một lượng lớn phương tiện vận tải với nhiều loại trọng tải khác nhau, nhằm đáp ứng một cách tốt nhất nhu cầu vận chuyển hàng hóa