Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Phát triển Kỹ thuật DPKT là một đối tác đáng tin cậy trong lĩnh vực cung cấp thiết bị công nghiệp tại Việt Nam. Được thành lập từ năm 2011, chúng tôi đang từng bước khẳng định mình là đối tác đáng tin cậy và uy tín trong lĩnh vực cung cấp thiết bị điện phòng nổ, ống dẫn cao su và đệm va cho các công trình tại Việt Nam.
Công ty DPKT tự hào đại diện cho các nhà sản xuất hàng đầu từ khắp nơi trên thế giới như Đức, Thụy Sĩ, Hoa Kỳ, Áo, Ý, Nhật Bản, Hàn Quốc, Đài Loan, Trung Quốc và một số nước khác. Chúng tôi cung cấp các giải pháp kỹ thuật và thiết bị có chất lượng hàng đầu. Dòng sản phẩm đa dạng của DPKT đã phục vụ trong các ngành công nghiệp như Dầu khí, Hóa chất, Nhà máy điện, Nhà máy thép, Xi măng, Gỗ và Phân bón.