Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
EQuest Group is a leading educational organization committed to transforming the K-12 education landscape. Our mission is to provide comprehensive academic support to K-12 schools within EQuest’s ecosystem. The Academic Department plays a pivotal role in achieving this mission by offering teachers professional development, providing information and resources, and fostering a professional learning community for K-12 teachers and school leaders.
EQuest is seeking a Intern, Content Creator to join our innovative team with information below:
Responsibilities:
- Develop and edit content for the activities, other projects/programs of the Communication Department.
- In charge of internal communication: daily news bulletins, newsletters, information sharing by Internal Communications, events of EQuest and member units that need internal communication support.
- Participate in the development and editing of documents, communication guidelines, regulations...
- Other tasks assigned by the Manager in charge and Division Director.
- Complete all tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Graduate from University in the fields related to Media and Communications.
- Interns are trained during job assignment.
- Can use English in office.
- Have good computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
- Good work ethics, be proactive and highly responsible.
- Be enthusiastic, thoughtful, careful, meticulous and observant.
- Be good at communication.
- Handle situations effectively and efficiently.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.
Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.