Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH Thương Mại Phát Triển Labo Hữu Nguyên được thành lập năm 2009, hiện nay Labo Hữu Nguyên đã trở thành cầu nối tin cậy giữa hơn 100 nha sỹ và các bệnh nhân trên toàn quốc. Với Phương châm “ Nhanh nhất – Đẹp nhất – Chất lượng nhất ” đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn trên 10 năm kinh nghiệm trong ngành, hệ thống khép kín CAD/CAM CERAMILL 5X đã đưa Labo Hữu Nguyên lên một tầm cao mới và đến gần hơn với hệ thống nha khoa toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2009
Mission
- Với Phương châm “ Nhanh nhất – Đẹp nhất – Chất lượng nhất ” đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn trên 10 năm kinh nghiệm trong ngành, hệ thống khép kín CAD/CAM CERAMILL 5X đã đưa Labo Hữu Nguyên lên một tầm cao mới và đến gần hơn với hệ thống nha khoa toàn quốc. Để khẳng định vị thế của mình trên thị trường sản xuất răng sứ cho Nha Khoa, Labo Hữu Nguyên đưa ra cam kết
- Sứ mệnh: Chúng tôi cam kết cung cấp sản phẩm với chất lượng cao nhất, tin cậy và linh hoạt nhất; việc bảo đảm an toàn, thẩm mỹ cho con người, luôn được ưu tiên hàng đầu. Labo Hữu Nguyên nỗ lực để trở thành lựa chọn đầu tiên của khách hàng trong lĩnh vực sản xuất răng sứ thẩm mỹ thông qua việc không ngừng cải tiến mà điều đó có được là nhờ áp dụng các công nghệ kỹ thuật số hiện đại nhất hiện nay.
- Tầm nhìn: Bằng khát vọng tiên phong trong việc đi đầu áp dụng công nghệ kỹ thuật cao vào sản xuất, chúng tôi trở thành một Labo mạnh và đi đầu trong ngành sản xuất răng sứ thẩm mỹ cho Nha Khoa.