About QIMA:
At QIMA, we are on a mission to offer our clients smart solutions to make products you can trust.
Operating in over 100 countries, we serve the consumer products, food, and life sciences industries and help more than 30,000 brands, retailers, manufacturers, and growers achieve quality excellence.
We combine on-the-ground expertise with digital solutions that bring accuracy, transparency, and intelligence for quality and compliance data.
What sets us apart is our unique culture. Our 5,000 Qimers live and make decisions every day by our QIMA Values. With client passion, integrity, and a commitment to making things simple, we disrupted the Testing, Inspection, and Certification industry. Are you ready to hop on this exciting ride with us and help us achieve our mission?
Job Description
We are seeking a highly motivated and detail-oriented Product Ops Specialist to join our dynamic team. The Product Ops Specialist will play an integral role in ensuring that our product operations are running efficiently and delivering the biggest impact. This role will be crucial in bridging the gap between product management, development, and other cross-functional teams such as Operations, Sales or Marketing.
Key Responsibilities
- Product Operations Management:
- Collaborate with Product Managers and development teams to streamline product development processes: from ideation to adoption.
- Manage and maintain product documentation, roadmaps and data integrity, ensuring accuracy and accessibility by all members as well as our business stakeholders.
- Quality Assurance:
- Oversee product quality metrics and KPIs, ensuring high standards are met consistently.
- Coordinate with QA teams to address and resolve product issues collected from users in a timely manner.
- Data Analysis & Reporting
- Analyze product performance data and generate reports to provide insights and recommendations.
- Utilize data-driven decision-making to influence product strategy and enhancements.
- Process Improvement:
- Identify bottlenecks and drive process improvements to enhance product delivery efficiency.
- Develop and implement standardized operating procedures for product-related activities.
- Cross-functional Collaboration:
- Act as a liaison between product, engineering, sales, marketing, and customer support teams.
- Facilitate effective communication and collaboration among teams to ensure alignment and successful product releases.
Required Skills:
- 2-4 years of experience in product operations, product management, or a similar role.
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools.
- Excellent communication and interpersonal skills with the ability to work effectively across teams.
- Organized, detail-oriented, and capable of managing multiple tasks and deadlines.
30 năm tái thiết lập và phát triển, Liên Á từng bước khẳng định vị thế tại thị trường Mỹ, Châu Âu, Trung Đông, Nhật Bản, Singapore… nhờ vào chất lượng vượt trội và tính đồng nhất của sản phẩm. Sản phẩm Liên Á đã ngày một thân quen hơn trong mỗi không gian nghỉ ngơi của các gia đình Việt Nam. Vậy đâu là công thức để Liên Á đứng vững và tiếp nối thành công trên những chặng đường đã, đang và sẽ đi qua?
GIÁ TRỊ CỐT LÕI – SỨ MỆNH TẦM NHÌN
Đó chính là 3P (Passion – Pride – Prestige) được kết tinh từ sự đam mê nghề nghiệp, lòng tự hào sâu sắc và chính uy tín của mỗi cá nhân tạo nên tinh hoa cho mỗi sản phẩm ra đời.
Tiếp nối thành công với nệm cao su thiên nhiên, hiện nay Liên Á đã có nhiều dòng sản phẩm: nệm lò xo túi cao cấp, drap, gối, sofa, giường, divan… Chúng tôi sở hữu các chứng nhận của các tổ chức Quốc tế về chất lượng: LGA, ECO, là thành viên việt Nam đầu tiên tham gia vào Hiệp Hội Quốc Tế những Doanh nghiệp sản xuất nệm và nội thất phòng ngủ trên thế giới ISPA và là thương hiệu nhiều năm liền được bình chọn Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao.
Liên Á áp dụng hệ thống quản lý ISO 9001:2008 trên toàn công ty, chuyên môn hóa từng khâu sản xuất, dịch vụ nhằm mang đến một sản phẩm chất lượng với giá thành hợp lý.