Mô tả công việc
- Import/export goods
- Make the sample to the customers
- Maintain filing, database systems, and inventories.
- Work according to the assignment of supervisor
- Manage detail seal record for shipment
- Connect tightly with production to set up plan for consuming material and pick-up the return items to save the time.
- Do put-away (storage) the items into a defined location for easy pick-up and control.
- Control outbound
- Follow up the orders from production on SAP, control orders -> ask the operator for pickingup with right item, right quantity -> delivery for usage timely + proceed stock-out on systemexactly base on FIFO, FEFO rules.
Yêu cầu công việc
- Female, graduated from high schoolwith relevant experience.
- Certificate in office administration or associate's degree in office management may be required.
- Strong Computer skills and working knowledge of Microsoft Office.
- Time management and organizational skills
- Work Overtime upon request from superiors
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Công Ty TNHH Thương Mại Việt Kim Sài Gòn là công ty sản xuất và thương mại về vải thành phẩm cho may mặc - trụ sở chính tại Trung Quốc và 2 văn phòng đại diện tại TP. HCM và Hà Nội.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch 1 - 2 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/06/2017
Mission
Công ty Việt Kim đang đồng hành cùng với sự trưởng thành và phát triển của các thương hiệu nổi tiếng trong ngành thời trang Việt Nam, đáp ứng đầy đủ và đa dạng nhu cầu ngày càng cao của Khách hàng.