Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
1/ Role
Develop concepts for advertising or promotion campaigns
Optimize the percentage of bidding/winning projects.
Standardize models of product or service in Event/Activation field.
Ensure company policy & procedures.
Well collaboration (Project, Design....) and reporting to Head of Planner.
2/ Duties and Responsibilities
Take responsibility for winning projects and pro-actively advise the best solutions that meet client's needs and expectations. Including:
• Get brief directly from the clients.
• Brainstorm meetings with the relevant departments.
• Cultivate and understanding of branding, industry trends and share your insight with internal team/clients.
• Fully participating in the integration of creative/design team and project team to write thoughtful plans, produce inventive/amazing proposals & be in charge of successful presentation.
• Ensure works/tasks done on-time & properly as deadline of company and clients.
Study, develop and standardize products and services for company based on evaluation and detailed analysis of the database and effective models.
Other duties as assigned by HOP
Yêu cầu công việc
Knowledge:
• Must have a thorough understanding of marketing and brand development
• Knowledge in event/activation operation in reality is a plus.
• Confident and strong communication (written and verbal) and presentation skills in both English and Vietnamese
• Good using in Microsoft Office: Outlook, Word, Excel, Power Point...
Qualification:
• Bachelor degree or equivalent in Advertising, Marketing or relevant fields.
Experience:
• At least 01 years experience as a Planner or in a similar role with strong FMCG background (preferred in marketing/activation & event agency)
• Creativity skills & excellent in inspiration, need a clear creative vision while remaining open to other's ideas
• Strategic mindset and planning skills.
• Good sense of art.
• Must have a keen awareness of current trends in advertising.
• Understand and work within project parameters: client goals and requirements, internal goals, usability.
• Passionate, collaborative, discipline, proactive, outgoing, commitment, result-oriented management.
• Good at client service & organization skills.
• Ability to work under pressure and tight deadlines.
• Ability to pay close attention to details.
• Exemplary interpersonal and analytical abilities
Chế độ &
Quyền lợi được hưởng
Great opportunities in developing career pathway.
Competitive salary and compulsory schemes of social, health insurance and unemployment insurance.
Company trip
Tmar là công ty cung cấp dịch vụ marketing under-the-line tại Việt Nam. Các dịch vụ của chúng tôi bao gồm nhưng không giới hạn ở quản lý và lên ý tưởng sự kiện, kích hoạt thương hiệu, demo và lấy mẫu sản phẩm, quản lý lực lượng bán hàng & nhà quảng bá, quản lý quan hệ khách hàng.
Chúng tôi tự hào rằng tất cả những nỗ lực sáng tạo và không ngừng nghỉ của mình đã góp phần làm rạng ngời thương hiệu của khách hàng.
Khách hàng của chúng tôi là các công ty Việt Nam và đa quốc gia đến với chúng tôi không chỉ để vận hành dự án quy mô lớn và quản lý chặt chẽ mà còn để tìm kiếm những ý tưởng sáng tạo và tính khả thi cao của các kế hoạch tiếp thị. Chúng tôi thấy Tmar không ngừng phát triển thông qua các dịch vụ xuất sắc và giải pháp thành công của mình.