Receiving and handling complaints: Respond to emails or in-app chats related to service policy issues, such as promotions, technical issues, etc., and provide responses based on provided guidelines.
Escalating complex cases: For complaints or difficult situations, forward them to the relevant department or higher authority for further handling.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Minimum high school graduate.
Skills: Good proficiency in English (spoken and written), typing skills
Personal traits: Passionate about customer service, responsible in delivering customer support, and able to work well in a team environment.
Shift rotation:
Shift 1: 8:00 AM – 5:30 PM (90-minute break).
Shift 2: 2:00 PM – 11:00 PM (60-minute break).
One day off per week, with the option to choose the rest day.
Bellsystem24 Vietnam Branch 18A Cộng Hòa, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam.
Số 36, Đường Nguyễn Thế Truyện, Phường Tân Sơn Nhì, Quận Tân Phú
TiQi Jeans - thương hiệu thời trang năng động, ấn tượng cho giới trẻ
Nắm bắt được nhu cầu thị trường và chỉn chu trong khâu thiết kế, các sản phẩm của TiQi Jeans ngày càng đa dạng với nhiều mẫu mã cập nhật xu hướng, phù hợp cho giới trẻ.