Việc làm Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Cập nhật 18/09/2024 21:45
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi
Accountant (Tax/Management/General) - Kế Toán
Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA
64 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 1000 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1. Tax accountant:
Verify tax reports (VAT, CIT and PIT). Ensure tax report are prepared and sent correctly and timely, invoices issued with correct information and data
Ensure all transactions are accurately and completely recorded within committed timeline.
Ensure filing supported documents for all transactions as company accounting policy. Be required to recognize risk of data and reports to Managers and BOD for solution.
Reconcile & issue invoices to collect account receivable (require good communication and interpersonal skills)
Other tasks as required by Managers or BOD.
2. Management accountant:
Provide Cash flow report on weekly, prepare Sales Report on monthly
Proactively advise Managers and BOD on the company's finance situation & propose action plans
Support in preparing and revising budgeting and planning periodically
Ensure Internal reports are prepares correctly and sent timely. Advise of risks of data and reports to Managers and BOD for solution.
Other tasks as required by Managers or BOD.
3. General accountant:
Review tax reports and internal reports of Tax accountnat and Management Accountant
Provide explanations for all transactions and data in reports to Managers and BOD. Advise of risks of data and reports to Managers and BOD for solution.
Requires good logic thinking, multi-task, detail-oriented, able to work independently and highly meticulous.
Report outstanding receivables to Managers and BOD on weekly basis
Other tasks as required by Managers or BOD.Degree qualified in Finance or Accounting from Academy of Finance, National Economics University, Banking Academy of Vietnam
At least 2 years experience in Accounting
Basic knowledge in English
Knowledge of financial and accounting principles and practices
Experience working in an IT company is an advantageINCOME
Salary up to 1000$, negotiation based on candidate's capacity; attractive & competitive benefit.
Performance Review with from 50% to 80% salary increase
13th month salary bonus
Business performance bonus: According to the company's annual business performance results.
Make-up allowance for girls 1,000,000 VND/month.
Project bonus.
Be issued with a health insurance card designed specifically for TDTers (Health insurance card AON)
For employees at Manager level and above, there is a special benefit package.
CAREER PATH IMPROVEMENT
Participating in full-cycle in the development process of complex financial products, combining many difficult operations.
Being challenged with many different programming languages and frameworks.
Working in an international environment: Using English daily, communicating with IT teams of many different countries, onsite for long/short days abroad...
Participating in a long-term training program for Core-team according to the development orientation of each individual.
Have the opportunity to advance to higher positions such as Manager.
OTHERS BENEFITS
The office is designed in the style of Co-working, with many entertainment facilities such as: coffee machine, treadmill, ping pong table...; dining area with free food and drinks; Hot and cold bathroom, washing machine.
Equipped with modern equipment such as high configuration Laptop, Macbook...
Be able to join hobby clubs such as football club, running club, happy stock trading club / forex / crypto, game tournaments...
100% support for company trips: Summer Holiday, Year End Party.
Receive gifts, participate in events on the occasions of June 1, Mid-Autumn Festival, March 8, October 20, Christmas, Company birthday.
Working hour: 08h30 - 17h30, From Monday to Friday.
Address: PVI Tower, No.1 Pham Van Bach, Yen Hoa, Cau Giay, Hanoi
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi
Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
306/19 Đặng Thùy Trâm, Phường 13, Quận Bình Thạnh,

Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi - Được thành lập vào năm 2005. Ngành nghề đăng ký kinh doanh của công ty: kinh doanh dược phẩm, mỹ phẩm, nguyên phụ liệu làm thuốc và trang thiết bị y tế thông thường.
Công ty đã được sở Y Tế TP HCM cấp chứng nhận GDP (thực hành tốt phân phối thuốc).
Hiện tại, công ty chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh thuốc thành phẩm, bao gồm các mặt hàng thuốc thuộc các nhóm điều trị khác nhau như tim mạch, kháng sinh, tiêu hóa, cơ xương khớp và vitamin,…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Bạn làm việc tại Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Dược Phẩm Hùng Lợi - HULO PHARMA

Click để đánh giá