Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Receive and implement the COMMUNICATION strategy for the brand in charge, focusing on Digital channels, and monitor, report and evaluate proposals to improve communication campaigns in charge to reach maximum consumers without most cost effective.
- Implement other marketing plans assigned by superiors, coordinate with departments and divisions throughout the Company and external partners to jointly implement the Brand's Marketing plan: Hand over goals of VOLUME, MARKET SHARE through Strengthening brand health through building the most effective content.
- Co-operate to develop segmentation strategy, positioning, communication messages, coordinate with Marcom team to carry out communication for all products.
- Coaching and training the team through on-the-job training, mentoring (70-20-10) and coordinating training for sales staff about the products they are in charge.
- Develop and apply communication management tools & Build, complete and improve process systems
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University majoring in Business Administration, Marketing Management, and Commercial Management
- Have at least 3 years of experience working in Digital electronics industries with sales of over 10 million USD/year and at least 1 year of experience in a management and supervisory position.
- Proficient in English in 4 skills (speaking, reading, writing, listening)
- Very proficient in office information technology (Microsoft office)
- Ability to analyze, synthesize, plan, organize and update, process information and coordinate and lead internal teams and other departments to deliver the company's common goals.
- Ability to work independently or in groups, have high ownership of work, coaching and team leadership, and can withstand high work pressure
- Have analytical skills and understanding of Platform Media of Digital, and how to optimize them.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 800 - 2,000 USD
Công ty TNHH TM và Dược Phẩm Hùng Lợi - Được thành lập vào năm 2005. Ngành nghề đăng ký kinh doanh của công ty: kinh doanh dược phẩm, mỹ phẩm, nguyên phụ liệu làm thuốc và trang thiết bị y tế thông thường.
Công ty đã được sở Y Tế TP HCM cấp chứng nhận GDP (thực hành tốt phân phối thuốc).
Hiện tại, công ty chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh thuốc thành phẩm, bao gồm các mặt hàng thuốc thuộc các nhóm điều trị khác nhau như tim mạch, kháng sinh, tiêu hóa, cơ xương khớp và vitamin,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành