Việc làm Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Cập nhật 07/08/2024 16:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH TMDV Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
Office Customer Service - Senior Staff
Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lotte Center Hà Nội

Mô tả công việc

Handle Customer Service activities

  • Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
  • Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
  • Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)

Office Tenant Event

  • Make a plan and organize office Tenant Events
  • Prepare gift to welcome new tenant or on holiday

Control Office Expenses and Purchasing jobs

  • Make Plan and Control Budget for Office and WF
  • Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
  • Process vendor selection

Parking Registration

  • Explain clearly parking registration procedure for customer
  • Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
  • Coordinate with LCH team to issue Parking Card

Office Parking Revenue

  • Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
  • Make the Office Parking Revenue Report.
  • Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt

Processing Construction Renovation Project and Build to suit office

  • Make a plan for renovation projects and request Budget.
  • Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
  • Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
  • Handle problems caused by construction affecting customers
  • Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues

Yêu cầu công việc

  • English (Reading, Writing: advance level up, Speaking and Listening: intermediate level up, or above IELTS 6.0)
  • Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
  • At least 2 years of experience in customer service and operations support
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or a related field

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
  • Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
  • Support for parking, lunch, tea, and coffee
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH TMDV Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 6, Master Building 41-43 Trần Cao Vân, Phường 6, Quận 3

Công Ty TNHH TMDV VTNN Minh Hưng là một công ty thương mại chuyên cung cấp các sản phẩm trong ngành chăn nuôi, thú y, chất phụ gia, thủy sản và phân bón của các quốc gia như : Mỹ, Bỉ, Tây Ban Nha, Singapore, Peru, Do Thái, Hàn Quốc và Thái Lan…Với số lượng nhân viên gần 100 người.

Những nghề phổ biến tại Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Bạn làm việc tại Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Click để đánh giá