Việc làm Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Cập nhật 07/08/2024 16:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH TMDV Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
Customer Services Staff
Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Customer Care Services:
Warmly welcome customers in person or via phone.
Provide high-quality service by skillfully and professionally handling inquiries.
Deliver operational services (insurance proposals, premium collection, data registration, policy services) promptly and effectively.
Collaborate with the Operations Team at Head Office to ensure efficient processes.
Agency Admin Support:
Assist in preparing documents related to agents, handling applications, and distributing documents as requested.
Manage promotional gifts, including ordering, storage, distribution, selling, and reporting.
Premium Control:
Maintain accurate reports on the distribution of Premium Receipt Books to agents.
Coordinate with Premium Control and Sales teams for regular audits.
Handle petty cash, prepare expense claims, submit invoices, and report to the Finance Department.
Office Administration:
Manage office supplies, facilities, fixed assets, and inventory.
Receive and transfer calls, take messages if needed.
Perform general administrative tasks, reception duties, and maintain the first-aid box.
Ensure company properties and office cleanliness are maintained.
Distribute correspondence correctly and timely.
Others:
Work closely with the local sales team in a collaborative environment.
Ensure compliance with company policies to maintain a professional office environment.
Suggest workflow improvements to enhance service quality and efficiency.
Ensure smooth operations at customer service counters.Graduated from University/College.
At least 1 year of experience in customer service within the insurance or financial industry.
Strong customer service experience, especially at the frontline.
Proficiency in MS Office.
Ability to work in an organized manner, demonstrating accuracy and thoroughness.
Effective communication skills, including writing, speaking, and listening.
Ability to contribute to a productive work environment by being positive, team-oriented, and customer-focused.
Proficiency in English communication is a plus.A competitive salary package.
13th-month salary bonus.
Comprehensive social insurance and personal accident coverage.
Welcome gifts for new employees.
A modern and spacious office equipped with state-of-the-art facilities.
12 days of annual leave per year.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH TMDV Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng
Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 6, Master Building 41-43 Trần Cao Vân, Phường 6, Quận 3

Công Ty TNHH TMDV VTNN Minh Hưng là một công ty thương mại chuyên cung cấp các sản phẩm trong ngành chăn nuôi, thú y, chất phụ gia, thủy sản và phân bón của các quốc gia như : Mỹ, Bỉ, Tây Ban Nha, Singapore, Peru, Do Thái, Hàn Quốc và Thái Lan…Với số lượng nhân viên gần 100 người.

Những nghề phổ biến tại Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Bạn làm việc tại Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Vật Tư Nông Nghiệp Minh Hưng

Click để đánh giá