Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Công ty TNHH Sản Xuất Bao Bì và Thương Mại Sông Lam được thành lập vào tháng 6 năm 2003 bởi ông Phan Văn Minh, thời gian đầu chuyên cung cấp bao bì hộp cho ngành dược và thực phẩm tại Hà Nội. Ông Minh tốt nghiệp đại học tại Đức, và có hơn 40 năm kinh nghiệp trong lĩnh vực in và bao bì. Với sự lãnh đạo của ông, công ty đã phát triển và trở thành công ty hàng đầu về các giải pháp bao bì, đặc biệt trong lĩnh vực bao bì hộp tại Việt Nam.
Nhà máy sản xuất được tích hợp hoàn chỉnh trên diện tích 16,500 m2 đặt tại Khu Công Nghiệp Quang Minh, Hà Nội, với 300 nhân viên và sử dụng các công nghệ tiên tiến nhất. Song Lam Pack thiết kế và sản xuất hộp giấy, hộp nhựa, tờ rơi, nhãn và cung cấp các dịch vụ đóng gói toàn diện cho các nhãn hiệu trong nước và quốc tế.
SỨ MỆNH & TẦM NHÌN
Song Lam Pack là nhà cung cấp dịch vụ bao bì hộp trọn gói với sự chuyên môn hóa cao, đội ngũ nhân viên tài năng, quy trình chặt chẽ , công nghệ tiên tiến hàng đầu và không ngừng cải thiện, chúng tôi luôn cố gắng đáp ứng mọi mong đợi của khách hàng.
Sự hài lòng của khách hàng là sự thành công của công ty. Song Lam Pack nỗ lực để được công nhận là điểm chuẩn của các sản phẩm và dịch vụ xuất sắc, không chỉ trong nghành công nghiệp in ấn và bao bì ở Việt Nam mà còn cả trong khu vực Đông Nam Á.